بورسیه تحصیلی و 200 میلیون ریال جایزه نقدی برای برندگان جشنواره فیلم بانک پاسارگاد

سه شنبه ، 28 دی 1395 ، 10:39

 

بانکی دات آی آر: دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد، به ابتکار بانک‌پاسارگاد، در سه محور اصلی و یک بخش جنبی برگزار خواهد شد.

 

دکتر حسن بلخاری دبیر علمی جشنواره ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نخستین دوره از این جشنواره گفت: سال گذشته، نخستین دوره از جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد، بسیار موفق برگزار شد. استقبال وسیعی از این جشنواره به‌عمل آمد. به‌طوری‌که نزدیک به 1900 اثر به همراه 500 ایده برای دبیرخانه ارسال شد.

 

در این دوره سه محور را اعلام کرده‌ایم؛ حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و اهدای عضو محورهای اصلی دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد را تشکیل می‌دهند.

 

دبیر علمی جشنواره در توضیح محور اهدای عضو ادامه داد: معتقد هستیم که در نظرگرفتن محور اهدای عضو به عنوان یکی از محورهای اصلی جشنواره، به دلیل اهمیت آن و تأثیری که در نجات جان انسان‌ها دارد، در راستای رسالت‌های بانک‌پاسارگاد است.

 

دعوت برای شرکت در جشنواره فیلم بانک پاسارگاد

وی ادامه داد: با توجه به فرصتی که تا سال آینده وجود دارد، امیدوار هستیم که جوانان و هنرمندان وارد عرصه شوند و آثار بکر خود را برای این جشنواره ارسال کنند تا مورد حمایت قرار گیرند. دکتر بلخاری تصریح کرد: تداوم برگزاری این جشنواره و وجود دبیرخانه دائمی آن ایجاب می‌کند که ما به دنبال افزایش سیاست‌های حمایتی خود نیز باشیم.

 

دبیر اجرایی جشنواره: هدف ما، جلب افکار عمومی به محورهای جشنواره 180 ثانیه‌ای پاسارگاد است

 

در این دوره از جشنواره، سازندگان آثار حداکثر تا پایان تیر سال 1396 فرصت دارند تا نسخه نهایی فیلم خود را همراه با عکس کارگردان برای دبیرخانه ارسال کنند. حداکثر زمان آثار، 180 ثانیه باشد. طرح و ایده اثر باید در یک صفحهA4  ارائه شود. ارسال بخش ایده صرفاً از طریق آدرس  پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی  آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید صورت گیرد.

دبیر اجرایی جشنواره در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا چهارم در هر بخش این جشنواره به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 80 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60  میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال و تندیس جشنواره به‌همراه دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال اهداء می‌شود. همچنین در بخش جنبی، به 4 ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

 

نفرات برتر در این جشنواره نیز در صورت قبولی در دانشگاه در رشته‌های مرتبط، بدون هیچ‌گونه تعهدی بورسیه بانک‌پاسارگاد خواهند شد.

 

وی ادامه داد: همانگونه که در سال گذشته کلیه کسانی که در جشنواره شرکت کرده‌بودند، سهامدار بانک پاسارگاد شدند، در این دوره نیز مزایایی را برای شرکت‌کنندگان در نظر خواهیم گرفت.

 

مشاور مدیرعامل بانک پاسارگاد همچنین با اشاره به ایجاد زمینه برای اکران آثار منتخب رسیده به جشنواره در چند پردیس سینمایی، آرای مردم را نیز در انتخاب آثار برتر موثر دانست.

 

وی تأکید کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس با دبیرخانه و همچنین ثبت‌نام به سایت جشنواره به آدرس  http://www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

► جرائم بدهکاران بانک گردشگری بخشیده می‌شود
جزئیاتی از پرداخت وام‌های نجومی در صندوق ذخیره فرهنگیان ◄

مطالب مرتبط
بنر