طرح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه

يكشنبه ، 3 بهمن 1395 ، 15:39

بانکی دات آی آر: بانك سرمايه در راستاي خدمت به اقشار مختلف جامعه، طرح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه را با هدف تامين آتيه به صورت تدريجي اعلام كرد.

 

مشتريان ارجمند مي‌توانند با افتتاح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه، علاوه بر برخورداري از سود قانوني، از امكان مديريت پس‌اندازهاي اندك و تدريجي خود نيز بهره‌مند شده و در مدت 5 سال از سرمايه قابل توجهي برخوردار شوند.

 

از جمله مزاياي طرح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه عبارت است از:

 

- امكان مديريت پس اندازهاي اندك و تدريجي

 

- پرداخت مبالغ جزئي جهت تامين آتيه خود و فرزندان

 

- امكان برخورداري سپرده از سودهاي بلندمدت

 

- تعيين ميزان، تعداد و نحوه واريز اقساط توسط سپرده‌گذار

 

از ديگر ويژگي‌هاي مهم طرح اين كه، در صورت عدم واريز اقساط سپرده‌گذاري و يا عدم پوشش حداقل تعيين شده، سپرده‌گذار از طرح خارج نخواهد شد. همچنين تاخير يا عدم پرداخت اقساط شامل هيچگونه جريمه‌اي نبوده و موجب عدم محاسبه سود سپرده‌هاي ماه‌هاي قبل نخواهد بود.

 

بنا بر اين گزارش، نرخ سود اين سرمايه‌گذاري مطابق با نرخ سود سپرده‌هاي بلندمدت يكساله مصوب بانك مركزي بوده و سود اين طرح به صورت ماهانه محاسبه و مجددا در همان حساب سرمايه‌گذاري مي‌شود.

 

لازم به ذكر است، طرح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه در كنار ساير خدمات نوين بانكداري بانك سرمايه، در راستاي خدمت به مشتريان بالقوه و بالفعل بانك مطرح شده تا با ارائه خدمات پولي و بانكي به مشتريان، شعار «بانك خوب سرمايه است» را تحقق بخشد.

 

 

منبع: بانک سرمایه

► اعطای وام بانک توسعه تعاون به کامیون‌داران
آیا رای من واقعا دیده می‌شود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر