اعطای وام بانک توسعه تعاون به کامیون‌داران

دوشنبه ، 4 بهمن 1395 ، 11:24

بانکی دات آی آر: جهت کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل تفاهم نامه سه جانبه بانک توسعه تعاون، سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور و شرکت تریلی‌سازی ماموت، عرضه کننده انحصاری خودروی اسکانیا منعقد گردید.

 

هادی کمرئی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون در جلسه تحویل 50 دستگاه از خودروها با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: از تاریخ انعقاد این تفاهم‌نامه یک ماه می‌گذرد که در این مدت با معرفی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور تعداد 50 دستگاه  خودروی اسکانیا  از طریق ارائه تسهیلات بانک توسعه تعاون به رانندگان تحویل گردید.

 

مدیر امور شعب با بیان این مطلب که بانک توسعه تعاون تا مبلغ 80 درصد قیمت خودرو، تسهیلاتی به مبلغ 350 میلیون تومان با نرخ سود 9 درصد و بازپرداخت 7 ساله به کامیونداران پرداخت می‌کند، افزود: کامیون‌دارانی که دارای خودرو فرسوده هستند از طریق دریافت معرفی‌نامه از سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور و مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند .

 

کمرئی افزود: مدت این تفاهم نامه 2 ساله است و برطبق تفاهم‌نامه، بانک توسعه تعاون جهت  500 دستگاه تسهیلات، این خدمات را ارائه می‌کند .

 

گفتنی است مراسم جشن تحویل خودروها به رانندگان با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون  وزیر، استاندار استان البرز، رئیس سازمان حمل ونقل پایانه‌های کشور، مدیر امور شعب و رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون  استان البرز برگزار شد.

 

 

منبع: بانک توسعه تعاون

► اتصال سیستم نرم‌افزاری بانک شهر به سامانه پیوند
طرح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه ◄

مطالب مرتبط
بنر