بانک سینا 25 دستگاه آمبولانس اهدا کرد

يكشنبه ، 17 بهمن 1395 ، 09:59

بانکی دات آی آر: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بانک سینا تعداد 25 دستگاه آمبولانس به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اهدا می‌کند.

این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور کمک به بهبود وضعیت خدمات بهداشتی مناطق کمتر توسعه یافته کشور، از محل عدم چاپ تقویم و سررسید و حذف تبلیغات محیطی، تعداد 25 دستگاه آمبولانس خریداری و به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اهدا می‌کند.

 

پیشتر نیز این بانک از محل کمک همکاران خیّر و نوعدوست خود نسبت به ایجاد یک باب مدرسه در منطقه قلعه گنج کرمان و اهدای دو دستگاه آمبولانس جهت این منطقه و همچنین منطقه راز و جرگلان در خراسان شمالی اقدام کرده بود.

 

بانک سینا همچنین با امضای تفاهم‌نامه با استانداری‌های کشور، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته را در دستور کار قرار داده است.

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد حضرت امام(ره) جهت اعطای تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار به مددجویان کمیته نیز از دیگر اقدامات بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

 

این اقدامات بانک سینا، موجبات قدردانی معاون اول رئیس جمهوری، وزیر کشور، استانداران و دیگر مسئولان را به همراه داشته است.

 

منبع: روابط عمومی بانک سینا

► پرداخت ۱۰ میلیون تومان اضافه وام مسکن مهر به 390 هزار واحد
«خانه پارسیان» و باشگاه مشتریان بانک پارسیان راه‌اندازی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر