موسسه اعتباری کوثر 6 ساله شد

چهارشنبه ، 20 بهمن 1395 ، 11:19

بانکی دات آی آر: مراسم ششمین سالگرد تاسیس موسسه اعتباری کوثر با حضور مدیرعامل موسسه، معاونان، مدیران و کارکنان حوزه مرکزی برگزارشد.

 

عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، با اشاره به نحوه شکل‌گیری موسسه اعتباری کوثر تصریح‌کرد: با وجود مشکلات خوشبختانه کوثر مسیر تعالی را به خوبی طی کرده و ادامه دارد و همچنان اعتقاد داریم با این روند حرکتی و به برکت نام مقدس کوثر" آینده از آن ماست".

 

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر تأکید کرد: مسیری که موسسه اعتباری کوثر در شش سال با تلاش فراوان به خوبی طی کرد و در این راه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد مرهون زحمات سه هزار کارمند پرتلاش و سخت‌کوش کوثر است.

 

نایب‌رییس هیات‌مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت: با جدیت و همت مضاعف در جهت رسیدن به اهداف و استراتژی‌های پیش‌بینی شده باید تلاش کنیم و موفقیت کوثر را موفقیت خود بدانیم.

 

رضایی در تبیین شرایط کنونی و آینده اقتصاد کشور اظهار داشت: همانگونه که شاهد هستیم وضعیت نقدینگی نظام بانکی و اقتصادی کشور با وجود بهبود نسبی توفیقی نداشته است و با ادامه این روند پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های پایانی سال ۹۵ و سال ۹۶ نظام بانکی با شرایط سختی مواجه شود.

 

 

منبع: ایسنا

► حداقل حقوق سال آینده 1.2 میلیون تومان
همراه بانک دی به روزرسانی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر