وبسايت جديد بانك سرمايه رونمايی شد

شنبه ، 23 بهمن 1395 ، 10:43

بانکی دات آی آر: با حضور مديرعامل، اعضاي هيات مديره و معاونان بانك سرمايه از وب سايت جديد اين بانك رونمايي شد.

 

طي مراسمي با حضور دكتر محمدرضا خاني، مديرعامل، دكتر بهمن خادم، عضو هيات مديره و معاون پشتيباني و حقوقي و دكتر عليرضا زارعي، معاون مالي بانك سرمايه از وب سايت جديد اين بانك رو نمايي شد.

 

در اين مراسم دكتر خاني طي سخناني اظهار داشت: وب سايت، ويترين و واسط ميان بانك و مخاطبين است و در بازار رقابت كنوني بايد بتواند زبان گوياي بانك باشد.

 

وي افزود: حضور نيروهاي جوان و خلاق در بدنه مديريتي بانك سرمايه موجب تحرك و پويايي ادارات و شعب و همچنين ايجاد اعتماد و رضايت بيشتر مخاطبان شده است كه اين جوان‌گرايي موجب گرديده تا بي اخلاقي‌هايي جهت ناكارآمد نشان دادن نيروهاي جوان بانك سرمايه صورت گيرد.

 

در ادامه مراسم، دكتر خادم نيز طي سخناني از زحمات همكاران اداره انفورماتيك كه با تلاش‌هاي شبانه‌روزي خود وب سايت جديد بانك سرمايه را در كمترين زمان ممكن آماده بهره‌برداري نمودند قدرداني كرد.

 

گفتني است پروژه طراحي وب سايت جديد بانك سرمايه كه با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر، دسترسي آسان‌تر و رضايتمندي بيشتر مخاطبان از چند ماه پيش آغاز شده بود، با اعمال تغييرات جديد رونمايي شد و از شنبه مورخ 23 بهمن ماه در معرض ديد مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

بر اين اساس، وب سايت جديد بانك سرمايه تغييراتي در طراحي پوسته و همچنين بخش فني آن داشته كه دسترسي كاربران را به بخش‌هاي مختلف آن تسهيل كرده است.

 

همچنين در سايت جديد بانك سرمايه كاربران به اخبار و اطلاعيه‌ها، خدمات بانك، بانكداري الكترونيك و اطلاعات بخش‌هاي مختلف دسترسي داشته و علاوه بر گزينه‌اي به منظور مشاوره مشتريان، بخش‌هاي مختلف بانك اعم از ستاد و شعب نيز معرفي شده است.

 

گفتني است مشكلات احتمالي سايت به تدريج در حال شناسايي و رفع بوده و پيشنهادات و نظرات كاربران، پس از بررسي و در صورت امكان قابل اعمال خواهد بود.

 

منبع: روابط عمومی بانک سرمایه

► بدهکاران بانکي زير 100 ميليون تومان فقط اصل بدهي را بپردازند
پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز شنبه 23 بهمن ◄

مطالب مرتبط
بنر