لوگوبوک بانک‌انصار به واحدهای استانی سراسر کشور ارسال شد

يكشنبه ، 24 بهمن 1395 ، 11:08

بانکی دات آی آر: با ارسال لوگوبوک بانک‌ انصار به مدیریت‌ شعب‌ استان‌های این بانک درسراسرکشور، فرایند شکل‌گیری هویت‌بصری بانک مذکور براساس برنامه‌های تحول که اکنون درمرحله دوم اجراء قراردارد، به‌صورت یکپارچه وجامع آغازشد.

 


 

در راستای اجرای برنامه‌های تحول بانک‌انصار، به‌ویژه درحوزه هویت‌بصری و یکپارچه‌سازی این هویت در اذهان‌عمومی کارکنان و افکارعمومی جامعه ومشتریان، لوگوبوک این بانک حاوی ویژگی‌های فنی و توضیحات ضروری اجرایی به مدیریت‌های شعب استانی سراسرکشور ارسال شد.

 

براساس این گزارش، منحصربه‌فرد، به‌یادماندنی وانعطاف پذیربودن، سادگی، آموزندگی و ماندگاری از ویژگی‌های لوگوی بانک‌انصار است که اکنون در سطح‌عمومی به یک لوگوی شاخص در میان شبکه بانکی کشور تبدیل شده و باعث گردیده است تا این بانک در حوزه مدیریت هویت بصری به یک بانک پیشتاز تبدیل شود.

 

هدف از بازسازی وابلاغ لوگوبوک بانک‌انصار به همه مبادی ستادی و اجرایی، یکسان‌سازی واستانداردسازی برند و هماهنگی آن با لوگوبوک، هماهنگی و درک مشترک کارکنان از برند و لوگوی بانک و فرهنگ سازی برای مشارکت همه مدیران و کارکنان در ایجاد وحفظ هویت بصری بانک مذکور اعلام شده است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک انصار

► کارآفرین موفق کشاورزی؛ جوانی که با تولید قارچ میلیاردر شد
برندگان قرعه‌کشی کاربران «سامان‌یار» مشخص شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر