صدور مجدد سپهر کارت با شماره کارت قبلی

سه شنبه ، 26 بهمن 1395 ، 11:05

بانکی دات آی آر: بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب‌تر به نیاز مخاطبان، امکان صدور سپهر کارت مجدد با شماره کارت قبلی را فراهم ساخت.

 

این بانک در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان ارتقاء کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و در این راستا امکان صدور سپهر کارت جدید با شماره قبلی را فراهم کرده است که این مهم می تواند کاهش هزینه ها، افزایش دقت در عملیات بانکی و ... را به همراه داشته باشد.

 

این گزارش می‌افزاید؛ بانك صادرات ايران براي جلب رضايت بيشتر مشتريان با هدف فراگيرتر كردن خدمات بانكي آسان و ایمن عرضه محصولات خدمات بانکداري الکترونيک نوين و متنوع را در برنامه خود قرار داده و در اين زمينه نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام مي‌كند.

 

بر اين اساس تا پايان آذر ماه سال ١٣٩٥ بيش از ٦٤ میلیون انواع کارت الكترونيكي صادر و تحويل مشتريان داده است.  استقبال متقاضيان از خدمات كارت‌هاي سپهر، رشد ١٧ درصدي تعداد اين كارت‌ها را به دنبال داشته و مجموع تعداد اين گونه كارت‌ها به حدود ٤٥ ميليون كارت رسيده است.

 

اين گزارش حاکي است از بين انواع کارت‌هاي الکترونيکي، کارت‌هاي سپهر با توجه به قابليت‌هاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاه‌هاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

 

دارندگان سپهرکارت‌ها مي‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌هاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانه‌هاي فروش نصب شده در فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه‌هاي کارتخوان شعب استفاده  كنند.

 

گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٥٢٥ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه‌اندازي بيش از ٥٣٢ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حساب‌های این بانک، انجام روزانه حدود ٢٠ ميليون تراكنش آني و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا كرده است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

► حقوق مشاغل تخصصی در مناطق مرزی و محروم 3 برابر می‌شود
شروط بانک‌ها برای وام ۲۵۰ هزارتومانی ◄

مطالب مرتبط
بنر