طرح «فجر بهمن» بانک قوامین به شعب ابلاغ شد

سه شنبه ، 26 بهمن 1395 ، 16:51

بانکی دات آی آر: با توجه به رویکرد مشتری مداری بانک و در راستای حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، همگام با مصوبات شورای هماهنگی بانک های خصوصی و دولتی، طرح فجر بهمن (بخشش 6% وجه التزام) به شعب بانک قوامین ابلاغ شد.

 

مسلم میرزائی معاون حقوقی بانک قوامین در گفت و گو با روابط عمومی بانک با بیان خبر فوق گفت: افزایش بی‌رویه مطالبات معوق یکی از چالش‌های پیش روی بانک‌ها است. چرا که بخشی از منابع بانک به جای مولد بودن در حوزه اعطای تسهیلات در بخش مطالبات معوق محبوس شده است و فرصت پرداخت و ارائه تسهیلات به مردم را از بانک سلب می‌کند.

 

وی در رابطه با طرح فجر بهمن افزود: مشتریان بانک در صورت تسویه نقدی و یا به روز رسانی اقساط معوق با مساعدت هیات مدیره بانک با مراجعه به کلیه شعب می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند و از این فرصت برای تسویه بدهی خود اقدام کنند.

 

میرزایی در پایان تصریح کرد: این طرح همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمامی شعب بانک قوامین آغاز و تا 29 اسفند ماه سال جاری، مصادف با میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) به پایان می‌رسد.

 

منبع: روابط عمومی بانک قوامین

► ساخت 12 مدرسه توسط بانک گردشگری به جای هدایای نوروزی
اعلام شعب کشیک بانک آینده در تعطیلات نوروز ◄

مطالب مرتبط
بنر