بانك صادرات طرح آفتابگردان را روانه بازار كرد

يكشنبه ، 8 اسفند 1395 ، 10:44

بانکی دات آی آر: بانک صادرات ایران به منظور ارج نهادن به مشتریان خوش حساب از طرح آفتابگردان که خدمات آن از طريق باشگاه مشتریان قابل ارائه است، رونمایی کرد.

 

با توجه به اهمیت و تأثیر بازپرداخت به موقع تسهیلات اعطایی به مشتريان براي بانک‌ها در مدیریت نقدینگی، این بانک طرح آفتابگردان باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرد.

 

بر اساس اين طرح مشتریان حقیقی دریافت کننده تسهیلات سپهری از بانک صادرات ایران، بر مبنای زمان پرداخت اقساط تسهیلات و متناسب با مبلغ قسط از امتیازهای تشویقی برخوردار و امکان شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن جوایز مربوط به طرح یاد شده که شامل 10 جایزه نقدی 50 میلیون ریالی براي 10 نفر، 100 جایزه 5 میلیون ریالی براي 100 نفر است را خواهند یافت.

 

این گزارش می‌افزاید: مدت زمان طرح از ابتدای اسفندماه 95 تا پایان مرداد ماه 96 بوده و شرایط طرح، پرداخت به موقع اقساط تسهیلاتی دریافت شده، از بانک صادرات ایران، نداشتن مطالبات غیر جاری و تغییر در وضعیت مطالباتی مشتری از غیر جاری به جاری در طول مدت زمان اجرای طرح است.

 

شایان توجه است؛ قرعه‌كشي مشمولان طرح در 15 شهريورماه سال آتي و همزمان باسالروز تاسيس بانك انجام خواهد شد و مشتریان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات در خصوص شاخص‌های امتیازی طرح، نحوه و شرایط برخورداری از جوایز مربوط، مشاهده امتيازات و همچنین بهره‌مندی از سایر طرح‌ها و خدمات به وب سايت بانك صادرات ايران به نشانی www.bsi.ir مراجعه کنند.

 

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

► تسهیلات ۱۰میلیون تومانی مسکن مهر از هفته آینده
خوابگاه دانشجویی بانک ملت افتتاح شد ◄

مطالب مرتبط
بنر