تولید دکوراسیون چوبی؛ ایده کارآفرینی با سرمایه کم

يكشنبه ، 8 اسفند 1395 ، 14:09

 

بانکی دات آی آر: یکی از بهترین کسب وکارهایی که با سرمایه اولیه پایین و حتی بصورت خانگی می‌توان انجام داد طراحی و ساخت وسایل تزیینی چوبی و مبلمان با استفاده از چوب‌های ساحلی و تخته پاره‌های روی آبها است. این مواد متریال و مواد اولیه محصولات نهایی هستند و به علت شکل‌های طبیعی که دارند بسیار مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

 

 


مواد اولیه را می‌توانید بصورت رایگان و یا با قیمت‌های بسیار پایین تهیه کنید و با توجه با اینکه محصولات نهایی قیمت مشخصی ندارند می‌توانید بنا بر سلیقه خود قیمت‌گذاری کنید و از حاشیه سود بالایی برخوردار شوید.

تولیدات شما می‌تواند وسایل مورد استفاده در پاسیوی منازل، میز صرف چای و قهوه، مجسمه حیوانات، مبلمان با طراحی خاص، صندوق‌های قدیمی، تختخواب، سینی‌های پذیرایی، قاب عکس و ده‌ها محصول متنوع دیگر باشد.

صاحبان ویلاها، خانه‌های مسکونی، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها، فروشندگان صنایع دستی، دکوراتورها، کافی‌شاپ‌ها و بسیاری از افراد دیگر متقاضی این محصولات هستند. با استفاده از یک بازاریابی مناسب و با کمک شبکه‌های اجتماعی و یا فروش آنلاین می‌توانید محصولات تولیدی خود را مستقیما به فروش برسانید.

با کمی ذوق و خلاقیت می‌توان در یک کارگاه کوچک محصولات بسیار جالب توجهی ساخت که مشتریان خاص خود را خواهند داشت.

سرمایه اولیه برای تجهیز کارگاه و خرید مواد اولیه کمتر از ده میلیون تومان است که با تولیدات خلاقانه براحتی می‌توانید در سال چند ده میلیون تومان درآمد داشته باشید. از سایت‌های خارجی نیز می‌توانید برای گرفتن ایده الهام بگیرید. این محصولات معمولا با عنوان   manufactures driftwood and log furniture معروف‌اند.

 

منبع: دریک آنلاین

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز دوشنبه 9 اسفند
امکان خرید سکه و پاس کردن چک‌ها در «خودبانک» ◄

مطالب مرتبط
بنر