افزایش خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

يكشنبه ، 22 اسفند 1395 ، 11:23

بانکی دات آی آر: بانک‌پاسارگاد در راستای رفاه حال مشتریان و سهولت دسترسی به خدمات بانکی از طریق بانکداری مجازی، امکانات جدیدی فراهم کرد.

 

این بانک در اقدامی دیگر امکان انتقال وجه مستمر کارت به کارت همچنین امکان انتقال وجه کارت به کارت به‌صورت گروهی را فراهم کرد. پیش از این انتقال وجه مستمر از طریق حساب بانک‌پاسارگاد به سایر حساب‌ها و همچنین انتقال وجه گروهی سپرده به سپرده در اینترنت‌بانک‌پاسارگاد در اختیار مشتریان گرامی بود.

 

در همین راستا بانک‌پاسارگاد بهره‌مندی از سامانه همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک) را در ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید (Android Wear) فراهم کرد. در این خدمت مشتریان با نصب سامانه همراه بانک ‌پاسارگاد، قادر خواهند بود به‌صورت خودکار از این خدمت بهره‌مند شوند. این بانک در اقدامی دیگر امکان انتقال وجه به‌صورت ساتنا را در سامانه همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک) فراهم کرد.

 

گفتنی است بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یک بانک سبز، اولین بانکی است که با بهره‌مندی از سیستم کر- بنکینگ منحصر به خود، امکان ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان خود دارد.

 

این بانک با ارایه این خدمات، گامی اساسی در جهت حفظ محیط‌زیست، از طریق کاهش رفت‌و آمدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در وقتف زمان و هزینه، کاهش استفاده از کاغذ و قطع درختان، اجتناب از آلودگی هوا و ... برداشته‌است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

► داستان فراز و فرود موسسه منحل شده ثامن‌الحجج؛ پرداخت سودهای 45 درصدی به سپرده‌گذاران!
افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک تجارت ◄

مطالب مرتبط
بنر