سپرده‌گذاران کاسپین در سعادت آباد «چادر» زدند+عکس

يكشنبه ، 22 اسفند 1395 ، 15:32

بانکی دات آی آر: جمعی از سپرده گذاران کاسپین از روز گذشته (شنبه۲۱اسفند) مقابل ساختمان مرکزی کاسپین در سعادت آباد اقدام به تجمع کرده و تا نیمه‌های شب نیز با زدن چادرهای مسافرتی در خیابان ماندند.



اعتراض و تجمع سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین به دلیل بی‌توجهی مدیران این موسسه و بانک مرکزی در حل مشکلات بوجود آمده با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شدت گرفته است.

جمعی از سپرده‌گذاران کاسپین از روز گذشته (شنبه 21 اسفند)  مقابل ساختمان مرکزی کاسپین در سعادت آباد اقدام به تجمع کرده و تا نیمه‌های شب نیز با زدن چادرهای مسافرتی در خیابان ماندند.

این تجمع اعتراضی همچنین در روز جاری (یکشنبه 22 اسفند) با حضور تعدادی از سپرده‌گذاران ادامه دارد؛ این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار دسترسی بدون قید و شرط به سپرده‌هایشان و تعیین تکلیف این موسسه مجاز متخلف توسط بانک مرکزی هستند.

 

 

 

گفتنی است، ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی همواره مردم را به دوری از سپرده‌گذاری در مؤسسات مالی غیر‌مجاز و سپرده‌گذاری در بانک‌ها و مؤسسات مجاز تشویق می‌کرد.

مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین موجب شده تا ولی الله سیف امروز به کمیسیون اقتصادی مجلس برود؛ حال باید منتظر ماند و دید که آیا جلسه رییس بانک مرکزی با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نتیجه‌ای عملی و قطعی در جهت رضایت و صیانت از حقوق مردم خواهد داشت یا آنکه پرونده این مسئله به شکل لاینحل همچنان در سال جاری  مفتوح می‌ماند.

 

 

 

منبع: تسنیم

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز ‌‌دوشنبه 23 اسفند
بازتاب جشنواره بانک محبوب من در سایت بانکها ◄

مطالب مرتبط
بنر