انتشار اپلیکیشن تقویم بانک گردشگری

چهارشنبه ، 25 اسفند 1395 ، 09:59

بانکی دات آی آر: اپلیکیشن جامع تقویم بانک گردشگری که با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و هزینه انتشار سر رسید و اقلام تبلیغاتی و اختصاص این هزینه به امور مدرسه سازی در نواحی محروم طراحی شده است، به شکل عمومی منتشر شد.

 

اپلیکیشن تقویم بانک گردشگری دارای امکاناتی چون مناسبت‌های روزانه، امکان گوشزد اتفاقات، تبدیل تاریخ میلادی و قمری به شمسی و بالعکس و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در فصل‌های مختلف سال است که در قالب دو نسخه اندروید و IOS ساخته شده است.

 

در توضیح این اقدام بانک گردشگری آمده است:

 

هر سال درختان زیادی برای چاپ سر رسید و تقویم ها قطع می‌شوند و هزینه زیادی هم صرف انتشار اقلام تبلیغاتی می‌شود که شاید این روزها که همه اطلاعات مورد نیاز را می‌توان روی گوشی همراه داشت ضرورت وجودی نداشته باشند.

 

بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، خرسند است که امسال به جای انتشار سر رسیدها و اقلام تبلیغاتی نوروز، اپلیکیشن کارآمدی مبتنی بر نیازهای مشتریان خود آماده کرده و تمام هزینه‌های صرفه‌جویی شده را به ساخت مدارس در مناطق محروم اختصاص داده است.

 

علاوه بر اطلاعات تقویمی و مناسبت‌های سال، امکانات دیگری چون امکان تبدیل تاریخ‌های شمسی به میلادی و قمری و بالعکس، امکان افزودن رویدادها به منظور یادآوری اتفاقات مهم به کاربر و نیز ارائه پیشنهاد در خصوص جاذبه‌های گردشگری در فصول مختلف سال در این اپلیکیشن لحاظ شده است.

 

با دانلود این اپلیکیشن همچنین می‌توانید از جدیدترین محصولات و خدمات بانک گردشگری نیز مطلع شوید و هر روز را روی تلفن همراه خود لمس کنید.

 

برای دریافت این تقویم دیواری زیبا می‌توانید اینجا را کلیک کنید

 

 

منبع: روابط عمومی بانک گردشگری

► حداقل حقوق کارگران 930 هزار تومان شد
پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز ‌‌چهار‌شنبه 25 اسفند ◄

مطالب مرتبط
بنر