سامانه ۸۶۵۵ بانک شهر پاسخگوی ۲۴ ساعته شهروندان در ایام نوروز

شنبه ، 5 فروردين 1396 ، 12:48

بانکی دات آی آر: سامانه نظارت و ارتباط مردمی بانک شهر در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

 

همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی، این بانک از طریق سامانه نظارت و ارتباطات مردمی خود (۸۶۵۵) پاسخگوی نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان به صورت شبانه روزی خواهد بود. بر این اساس، با توجه به توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان محور فعالیت‌های بانک شهر و به دنبال افزایش حجم تراکنش‌های مالی مشتریان در ایام نوروز، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک، پشتیبان شهروندان در حوزه خدمات بانکی و در هر ساعت از شبانه روز است تا در اسرع وقت نظرات و مشکلات احتمالی را دریافت کرده و به آن رسیدگی کند.

 

شهروندان و مشتریان بانک شهر می‌توانند از طریق تماس با شماره ۸۶۵۵ (سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر)، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایات خود را از خدمات این بانک به ویژه در ایام نوروز مطرح کنند تا تعامل دوسویه بانک شهر و شهروندان بیش از پیش در سالجاری نیز ادامه یابد.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک شهر

► بسته‌بندی میوه یک نفره: ایده کارآفرینی با سرمایه کم
ارایه خدمات خودپردازهای بانک پارسیان بدون کارت ◄

مطالب مرتبط
بنر