قابلیت‌های نرم‌افزار جدید همراه بانک سینا

دوشنبه ، 14 فروردين 1396 ، 10:30

بانکی دات آی آر: نسخه جدید همراه بانک سینا با باقابلیت‌های جدید و جلوه‌های گرافیکی جذاب برای دارندگان کارت‌های شتابی و با امکانات بیشتر برای دارندگان سپرده در بانک سینا به بهره‌برداری رسیده است.

 

در این نسخه از همراه بانک سینا که ویژه گوشی‌های اندروید تهیه شده، کاربری نرم‌افزار جهت مشتریان بسیار آسان‌تر و دسترسی سریع به قابلیت‌های نرم‌افزار برای انجام بهینه خدمات مورد نیاز فراهم شده است.

 

در جهت افزایش امنیت، این نرم‌افزار کاربردی پس از نصب از طریق پیامک فعال‌سازی می‌شود. ورود به نرم‌افزار همراه بانک سینا علاوه بر ورود از طریق رمز، با ثبت اثر انگشت نیز مقدور است که امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم خواهدکرد.

 

بر اساس این گزارش از جمله مزایای دیگر نرم‌افزار جدید همراه بانک سینا، پرداخت آسان قبض از طریق بارکد خوان و بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت است.  همچنین امکان تعریف و استفاده از کارت بانک‌های مختلف در این نرم‌افزار فراهم شده است. تعیین رنگ و نام متفاوت تفکیک کارت‌ها را بسیار ساده کرده است. با کلیک بر روی هر کارت، اطلاعات سپرده و شماره شبای آن قابل مشاهده است. جهت کپی شماره شبا، شماره حساب و یا شماره کارت کافی است بر روی کارت یا سپرده مورد نظر کلیک کرده و انگشت خود را کمی نگهدارید، اطلاعات مورد نیاز شما کپی شده و در محل مورد نظر (بخش انتقال وجه و یا سایر خدمات بانکی مورد نیاز) قابل‌الصاق خواهد بود. در نرم‌افزار جدید همراه بانک سینا، امکان اشتراک‌گذاری شماره کارت، شماره شبا، شماره حساب و رسیدهای مربوط به پرداخت قبض یا انتقال وجه با استفاده از ایمیل، پیامک یا پیام‌رسان‌های موبایلی فراهم است. می‌توان لیستی از حساب‌ها، کارت‌ها و شماره شبای مربوط به مخاطبان خود را با استفاده از نامی که در گوشی تلفن همراه ذخیره شده، در کلیه عملیات‌های مربوط به شارژ مستقیم سیم کارت، انتقال وجه و سایر خدمات استفاده کرد.

 

اگر نیاز به پرداخت‌های مستمر مانند پرداخت اقساط، اجاره مسکن و .. دارید می‌توانید از بخش ثبت رویدادهای همراه بانک سینا استفاده کنید که به صورت خودکار در تاریخ‌های تعیین شده پرداخت‌های شما انجام می‌شود. این برنامه کاربردی تاریخ سررسید چک‌های شما را نیز یادآوری می‌کند. از طریق منوی فروش شارژ هم می‌توان برای مخاطبان ذخیره شده در لیست تلفن همراه، شارژ مستقیم و شارژ شگفت‌انگیز ارسال کرد.

 

شایان ذکر است نسخه IOS همراه بانک سینا نیز در حال تهیه است و طی ماه‌های آتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک سینا

► بررسی طرح «سپرده شهابِ» بانک شهر
اعلام نتایج قرعه‌کشی طرح سفر به‌ یادماندنی سامان ◄

مطالب مرتبط
بنر