فعالیتهای اقتصادی 47 شرکت بهائی در تهران

شنبه ، 11 مهر 1388 ، 14:22

 

اخیرا فرقه ضاله بهاییت فعالیت‌های خود را در پوشش های مختلف در کشور شدت بخشیده است.با توجه به اینکه تشکیلات بهائیت معروف به بیت‌العدل در اسرائیل مستقر می‌باشد، و این رژیم حامی سرسخت این تشکیلات می‌باشد، لذا اهمیت این نکته که این فرقه در پی اهداف اسرائیل است بر کسی پوشیده نیست.

در حال حاضر تمام امکانات و پتانسیل فرقه ضاله بهائیت‌ با هدایت تشکیلاتی حول دو محور متمرکز شده است.اول: تبلیغات همه‌جانبه بهائیت با استفاده از هر امکان و فرصت به همراه گستاخی و جسارت و قداست شکنی.دوم: گسترش توانمندی‌های اقتصادی با هدف تاثیر‌گذاری بر استحکام تشکیلاتی و جذب (پیرو).

فرقه ضاله بهاییت، تبلیغات خود را برای اشاعه این فرقه ضاله، بعد از حوادث پس از انتخابات افزایش داده است .طی ماههای اخیر فرقه ضاله بهائیت با هدف گسترش فعالیتهای اقتصادی در راستای گسترش توانمندیهای اقتصادی جهت جذب پیرو فعالیت اقتصادی گسترده ای را آغاز کرده اند که گفته می شود تعداد این بنگاه های اقتصادی فقط در تهران بیش از 47 شرکت می باشد.

در همین راستا حکایت از آین دارد که عمده فعالیت اقتصادی این فرقه در شهر تهران و برخی از مراکز استانها در حوزه هایی نظیر؛ واردات لنز عینک و صنایع اپتیک- صنایع بهداشتی و آرایشی – صنایع شیمیایی و سموم کشاورزی – ساخت آسانسور – دوربین مداربسته –صنایع سیمان و شرکتهای بزرگ ساخت چرخ خیاطی می باشد.

این گزارش می افزاید: علاءالدین فرزند جمال الدین خانجانی رئیس کل فرقه بهائیت ایران از جمله افرادی است که صاحب بزرگترین تشکیلات واردات و صادرات عینک به ایران می باشد که فعالیتهایی به صورت کلان دارد.

ذکر این نکته ضروری است ،یارگیری بهاییان، در حالی شکل تازه‌ای به خود گرفته است که تطمیع مادی در آن نقش اولیه را بازی می کند و بیشترین نقش را حمایت مالی از گرویدن افراد به فرقه ضاله بهائیت را همین منابع مالی کلان به عنوان اسپانسرهای اصلی ایفا می کنند.

منبع: جوان آنلاین

► 5روش رفع سوءاثرازسوابق چک هاي برگشتي اشخاص
چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر