مشتریان بانک مسکن برای تکمیل اطلاعات شخصی تا ۱۵ اردیبهشت وقت دارند

پنجشنبه ، 31 فروردين 1396 ، 10:52

بانکی دات آی آر: همه مشتریان بانک مسکن تا پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای تکمیل اطلاعات شخصی خود شامل شماره شناسنامه، کد ملی و شماره اختصاصی اتباع بیگانه به شعبه‌های این بانک مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی بانک مسکن چهارشنبه گفت: اکنون برخی حساب‌های مشتریان این بانک به دلیل نقص اطلاعات در شعبه‌ها مسدود شده است و مشتریان باید برای تکمیل اطلاعات حساب‌های بانکی به شعبه دارنده حساب خود مراجعه کنند.

مسعود ایزدی افزود: با تکمیل اطلاعات بانکی و رفع اشکال موجود، حساب‌های مشتریان از وضعیت مسدودی خارج می شود.

اداره کل مدیریت مبارزه با پولشویی این بانک نیز اعلام کرد طبق دستورالعمل بانک مرکزی، در صورتی که دارندگان حساب در بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری سراسر کشور، اطلاعات مربوط به کد ملی، نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، آدرس منزل، شماره تماس، شغل و ... خود را به شعبه محل افتتاح حساب ارایه نکرده و کد شهاب نگرفته باشند، از پانزدهم اردیبهشت ماه با مسدود شدن حساب روبرو می‌شوند.

این تصمیم بانک مرکزی که به همه بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری کشور ابلاغ شده، همسو با راه‌اندازی سامانه شهاب و تخصیص کد شهاب به هر یک از دارندگان حساب در شبکه بانکی کشور است.

کد شهاب، یک شماره واحد به ازای هر یک از دارندگان حساب در سیستم بانکی کشور و حاوی اطلاعات بانکی فرد سپرده‌گذار در کل شبکه بانکی است و مشابه کد ملی محسوب می‌شود.

بانک مسکن با یک هزار و 226 شعبه در سراسر کشور وظیفه تامین تسهیلات برای خرید یا ساخت مسکن را در کشور بر عهده دارد و برخی از تسهیلات خرید مسکن آن با سود هشت یا 9.5 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی بانک مسکن

► دانشگاه‌هایی که کارآفرین تربیت ‌می‌کنند
بدون كارت از خودپردازهاي بانك صادرات ايران پول دريافت كنيد ◄

مطالب مرتبط
بنر