افتتاح باجه بانک ملت در شرکت ملی نفت ایران

سه شنبه ، 12 ارديبهشت 1396 ، 08:44

بانکی دات آی آر: باجه بانک ملت در شرکت ملی نفت ایران با حضور معاون جمعی از مدیران ارشد بانک و شرکت، به صورت رسمی گشایش یافت.

 

بهمن اسکندری معاون مدیرعامل این بانک در امور بانکداری شرکتی در مراسم آغاز به کار این باجه، از حوزه نفت به عنوان شریک استراتژیک بانک ملت نام برد و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح باجه مذکور، سطح ارائه خدمات بانکی به کارکنان شرکت ملی نفت ایران ارتقا یابد.

 

وی با بیان این نکته که نگاه بانک ملت به شرکت ملی نفت، نگاهی خاص و ویژه است، افزود: بی‌تردید ارائه خدمات ویژه به کارکنان حوزه نفت و انرژی باعث افزایش بهره‌وری آنها در این حوزه خواهد شد.

 

معاون مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که در این باجه، تمامی خدمات بانکی را به کارکنان شرکت ملی نفت ایران ارائه و آنان را از مراجعه به شعب بی‌نیاز کنیم.

 

اسکندری اظهار آمادگی کرد که بانک ملت همچنان تسهیلات مورد نیاز پروژه های بخش نفت، گاز و پتروشیمی را تامین و به کارکنان فعال در این حوزه هم خدمات بانکی لازم را ارائه کند.

 

خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم از تعامل خوب بانک ملت با این مجموعه سپاسگزاری و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این باجه، سطح تعاملات فی ما بین ارتقا یابد.

 

وی با بیان این نکته که طرح های زیادی با مشارکت شرکت ملی نفت و بانک ملت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بانک ملت در طول سالیان گذشته، همکاری مطلوبی با حوزه نفت داشته است که امیدواریم این همکاری روز به روز افزایش یابد.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک ملت

► دو بانک خاورمیانه و سینا در باواریای آلمان شعبه می‌زنند
پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز ‌سه‌شنبه 12 اردیبهشت 96 ◄

مطالب مرتبط
بنر