بنر
ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی دی
سه شنبه ، 12 ارديبهشت 1396 ، 11:50

بانکی دات آی آر: بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیت بانکداری اینترنتی خود خدمات نوین ارائه داد.

 

این بانک به منظور افزایش امنیت سامانه‌های بانکداری الکترونیک خود، با به‌روزرسانی‌هایی، خدمات نوین به مشتریان بانکداری الکترونیک، ارائه داد.

 

بر این اساس، امکان ارسال پیامک به مشتری هنگام غیر فعال‌سازی و اعلام عدم تمایل به دریافت پیامک از طرف فرد، فراهم شده است.

 

هم چنین در شرایطی که مشتریان شماره تلفن همراهشان را در سامانه تغییر دهند، به هر دو شماره تلفن همراه جدید و قدیم، پیامک اطلاع‌رسانی این تغییر ارسال می‌شود.

 

بانکداری الکترونیک بانک دی، همچنین در اقدامی نوین به امضاداران سپرده‌های حقوقی یا مشترک، هنگام ثبت درخواست در کارپوشه اینترنت بانک، پیامک ارسال می‌کند.

 

به گفته محمد علی بخشی‌زاده -معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی- این اقدامات در راستای تکریم مشتریان و ایجاد بستر مناسب جهت برقراری امنیت در حساب های اینترنتی آنها انجام شده اند .

 

منبع: روابط عمومی بانک دی

► اقدام جالب بانک انصار برای مشمولان سهام عدالت
اطلاعیه بانک توسعه صادرات؛ مشتریان برای تکمیل اطلاعات هویتی به شعب مراجعه کنند ◄

 
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 1163 مهمان آنلاین داریم