اینترنتی کارت هدیه‌ی بانک ملت بخرید + جزئیات

شنبه ، 16 ارديبهشت 1396 ، 12:07

بانکی دات آی آر: از جمله ویژگی ها و امکانات کارت های هدیه بانک ملت می توان به امکان خرید کالا و خدمات از طریق پایانه های فروشگاهی (pos) عضو شتاب و یا فروشگاه های مجازی (محیط اینترنتی)، امکان دریافت وجه نقد از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت، پرداخت قبوض و امکان تغییر رمز و مشاهده موجودی و ۱۰ گردش آخر حساب از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت اشاره کرد.

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، سامانه فروش اینترنتی هدیه کارت را راه اندازی کرده است. برای بهره مندی از این خدمت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

راهنمای سامانه فروش اینترنتی هدیه کارت

در صفحه اول سامانه با انتخاب گزینه مشاهده طرح ها مشتری می تواند کلیه طرح های موجود را قبل از شروع فرایند خرید فقط مشاهده نماید و امکان انتخاب طرح وجود ندارد. با انتخاب گزینه خرید هدیه کارت وارد فرایند خرید شده که می توان حداکثر تعداد 20 عدد کارت را در 10 طرح متفاوت و با ویژگیهای مختلف در یک مرحله سفارش داد. مراحل تکمیل خرید به ترتیب به صورت ذیل می باشد:

تایید قوانین و مقررات سایت

ورود اطلاعات مشتری

انتخاب کارت و پاکت کارت (ابتدا انتخاب گروه کارت ، طرح کارت و سپس طرح پاکت)

ثبت درخواست (ورود اطلاعات خرید شامل تعداد کارت، مبلغ، جمله درخواستی و نحوه دریافت کارت)

ویرایش اطلاعات (در این مرحله می توان کلیه اطلاعات کارتهای انتخاب شده را تغییر داد یا طرحی را که از قبل انتخاب شده حذف کرد و یا کارت دیگری را در صورت عدم تکمیل تعداد کارت های قابل سفارش، انتخاب کرد)

مرحله تکمیل اطلاعات (در این مرحله مشتری کلیه کارتهای انتخاب شده خود را به همراه مشخصات آنها مشاهده و در صورت تأیید می تواند به صفحه پرداخت صورتحساب منتقل شود)

دریافت کد پیگیری (در این مرحله با وارد کردن صورتحساب پرداخت شده از طریق هر یک از کارتهای عضو شتاب فرایند خرید تکمیل و رسید خرید که شامل شماره درخواست وسایر اطلاعات خرید است به مشتری داده می شود).

 

مشتری با انتخاب گزینه پیگیری درخواست در صفحه اول سامانه می تواند وضعیت هدیه کارت های درخواست شده خود را پیگیری نماید. همچنین با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات درخواست در صفحه اول امکان ویرایش اطلاعات مشتری تا قیل از تحویل کارت به شعبه یا مشتری (دریافت پیامک تحویل هدیه کارت) امکان پذیر خواهد بود. همچنین با این گزینه می توان در صورتی که آدرس مشتری صحیح نبوده یا به علت عدم حضور مشتری کارتها به اداره پست مرجوع شده باشند، آدرس را ویرایش نمود. ویرایش آدرس برای کارتهایی که مرجوع نشده اند در صورتی که مشتری پیامک تأیید را دریافت نکرده باشد امکان پذیر خواهد بود.

 

نکاتی که مشتری باید در خرید به آنها توجه نماید:

1- در صفحه ورود اطلاعات می بایست اطلاعات شناسنامه ای فرد به طور کامل و دقیق وارد شود در غیر اینصورت امکان ورود به مرحله بعد وجود نخواهد داشت.

2- صحت ورود شماره تلفن همراه در صفحه ورود اطلاعات برای ارسال پیامک در کلیه مراحل خرید و ارسال کارتها ضروری است و مسئولیت عدم صحت آن به عهده مشتری می باشد.

3- صحت ورود اطلاعات نشانی و کد پستی و همچنین شماره همراه در انتخاب روش پستی به عهده مشتری می باشد. بویژه می بایست در وارد کردن شماره همراه در این مرحله بسیار دقت نمود و در صورت اطمینان از شماره آن را وارد نمود به این دلیل که فعالسازی پیامکی کارتهایی که به صورت پستی دریافت شده اند تنها با این شماره امکان پذیر خواهد بود.

4- حداکثر زمان دریافت هدیه کارتهای پستی در صفحه ثبت درخواست به مشتری اطلاع رسانی می گردد و با تأیید آن درخواست ثبت خواهد شد و در قبال آن مسئولیتی به عهده بانک نمی باشد.

5- فعالسازی کارت هایی که به صورت پستی دریافت می شوند علاوه بر روش پیامکی، در شعب بانک نیز امکان پذیر می باشد.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک ملت

 

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز ‌یکشنبه 17 اردیبهشت 96
اعلام شیوه‌های دریافت شماره شبا در بانک دی ◄

مطالب مرتبط
بنر