افتتاح یک شعبه جدید بانک قرض‌الحسنه مهر در گرگان

يكشنبه ، 24 ارديبهشت 1396 ، 11:09

بانکی دات آی آر: شعبه شهید مطهری گرگان در راستای برنامه توسعه شعب و ارائه مطلوب خدمات بانکداری اسلامي و تکريم مراجعين، با حضور امامي عضو هيات مديره، تقوي مدير شعب استان گلستان و جمعي از معتمدين و خيرين افتتاح گرديد.

 

در اين مراسم جمعي از مديران و مسئولين سازمان هاي شهر گرگان، مشتريان ارزنده شعبه و روساي دواير ستادي و شعب نيز حضور داشتند.

 

دراین مراسم، امامی ضمن تبریک اعیاد شعبانيه و تولد حضرت وليعصر(عج)، از زحمات کليه کارکنان استان گلستان در راستاي اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانكداري اسلامي قدرداني نمود و بيان داشت: دستيابي به اهداف ترسيمي كلان، مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت هاي جديد بازاريابي مي باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مديران و کارکنان در جهت پيشبرد اهداف سازماني، تقويت روزافزون اين تعامل ارزشمند را مورد تاييد قرار داد و از حاضرين در اين مراسم خواست تا نسبت به تحقق بيش از پيش اين آموزه قرآني با بانک قرض الحسنه مهر ايران همکاري نمايند.

 

در مراسم افتتاح شعبه شهید مطهری گرگان(کد۶۲۰۱)، تقوی به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در بخش اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به اقشار آسيب پذير پرداخت و هدف اساسي نخستين بانک تخصصي قرض الحسنه كشور را توانمندسازي نيازمندان جامعه از طريق تعامل با اشخاص حقيقي و حقوقي دانست.

 

منبع: روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر

► راه‌اندازی ربات پیام‌رسان بانک ایران زمین
افزایش تعداد و مبلغ وام ازدواج + اینفوگرافیک ◄

مطالب مرتبط
بنر