ارائه نسخه iOS همراه بانک قرض الحسنه مهر

سه شنبه ، 2 خرداد 1396 ، 08:51

بانکی دات آی آر: اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مشتری مداري و تسهيل در ارائه خدمات بانکداري نوين از راه اندازي نسخه iOS همراه بانک جديد خبر داد.

 

«همراه بانک» سامانه اي است که هموطنان و مشتريان بانک قرض الحسنه مهر ايران به وسيله آن مي توانند با نصب نرم افزار لازم بر روي تلفن همراه خود، خدمات بانكداري الكترونيكي را در طول شبانه روز دريافت نمايند.

 

نسخه iOS همراه بانک جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران، گام جدیدی در جهت دستيابي به اهداف بانک در زمينه بانکداري موبايل (Mobile Banking) و ارائه خدمات نوين به مشتريان مي باشد.

 

این برنامه بر روی گوشی های iPhone با سيستم عامل iOS قابل نصب مي باشد و به منظور رفاه و آسايش بيشتر هموطنان در استفاده از خدمات سيستم بانکداري الکترونيکي در نظر گرفته شده است.

 

دراین نسخه عملیات پایه بانکی همچون مشاهده موجودي و گردش، انتقال وجه داخلي و شتابي و پايا، پرداخت قبوض، خريد شارژ و ... راه اندازي گرديده است.

 

نرم افزار مذکور برای تمامی مشتریان سیستم بانکي کشور و بر مبناي اطلاعات کارت شتابي قابل استفاده خواهد بود و در وب سايت رسمي بانك به نشاني www.qmb.ir در دسترس عموم مي باشد.

 

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

► فراخوان ثامن برای تکميل اطلاعات حساب‌های مشتريان
وجوه سپرده‌گذاران فرشتگان شامل سود نمی‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر