فناوری / جدیدترین لپ تاپ های دنیا + گزارش تصویری

يكشنبه ، 19 مهر 1388 ، 14:22

دنیای رایانه هر روزه شاهد تجربیات ، خلاقیت ها و پیشرفتهای جدیدی است ، گزارش سرویس فناوری بانکی در مورد جدیدترین لپ تاپ های دنیا را با هم می خوانیم:

لپ تاپ یک میلیون دلاری1-


این نخستین لپ تاپ یک میلیون دلاری است که در شرکت انگلیسی طراحی شده و در حال طی مراحل تولید است.
جزییات زیادی در مورد این لپ تاپ منتشر نشده است اما سازندگان آن ، وجود سیستم ویژه ای در مانیتور به منظور فوق العاده کردن کیفیت عکس و فیلم ، ضد ضربه بودن و 128 گیگابایت حافظه را از ویژگی های منحصر به فرد آن می دانند.
وجود یک الماس رنگی بسیار کمیاب ، ضریب ایمنی این لپ تاپ را به شدت افزایش داده است.

2- رول تاپ :


همان طور که از شکل پیداست ، این لپ تا پ به شکل جالب باز و بسته شده و این وسیله ی علمی را به یک وسیله ی هنری و سرگرمی تبدیل نموده است!
این لپ تاپ به قدری انعطاف پذیر است که می توان آنرا به صورت استوانه درآورد ، ایده طراحی رول تاپ متعلق به شرکت آی.فون است.

3- لپ تاپ کلاسیک:



شاید در ابتدا فکر کنید یک جعبه ی موسیقی بسیار قدیمی مقابل شما قرار دارد ، اما وقتی آنرا باز می کنید با یک اثر هنری بسیار زیبا و ترکیبی دیدنی از هنر ، فناوری ، طلا و چوب و چرم مواجه می شوید.

4- لپ تاپ "سینک پد" :



آخرین مدل لپ تاپ شرکت آی.بی.ام را در این عکس مشاهده می کنید ، هر چند این لپ تاپ به خاطر طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد ، هنوز به طور کامل از سوی کارشناسان تایید نشده است ، اما ارائه ی مدل آن از سوی شرکت با استقبال گسترده مشتریان همراه بوده است.

5- لپ تاپ با کیبورد دوگانه:



کارشناسان معتقدند این لپ تاپ تنها برای این طراحی شده است که دو دست کاربر با فاصله گرفتن از هم بهتر کار کرده و با کاهش خستگی ، کارایی کاربر را بالا برد ، اما وجود یک ال.سی.دی کوچک و فرعی در این فاصله بین دو کیبورد نیز حائز اهمیت است.
این ال.سی.دی کوچک در واقع مکمل مانیتور اصلی لپ تاپ است و به کاربر کمک می کند تا با انتقال برخی فایلها به مانیتور فرعی علاوه بر نظم دادن پنجره های بیشتری را بتواند باز کند.

6- لپ تاپ کانوا:



این لپ تاپ تاچ اسکرین از دو ال.سی.دی مجزا تشکیل شده است ، کانوا تنها در کشورهای استرالیا و ایتالیا تولید و به فروش می رسد ، کاغذ گرافیکی ، خودکار الکترونیکی ، ال.سی.دی هوشمند و ... از ویژگی های بارز این نوع لپ تاپ ها است.

7- لپ تاپ 2015:



فیلیکس اشمیدبرگر ، طراح لپ تاپ 2015 است ، این لپ تاپ مجهز به کیبورد تاچ اسکرین بوده و در واقع تنها از دو مانیتور تشکیل شده است.

8- لپ تاپ اپل که شباهت بسیاری به یک آی.فون بزرگ دارد.


9- لپ تاپ خودکاری :



تمامی اجزای این لپ تاپ من جمله کیبورد ، موس و مانیتور مجازی هستند.

10- لپ تاپ پی.اس.تری ویژه گیم بازان حرفه ای.

► چک‌پول 200 هزار تومانی چاپ شد
پولساز ترین بازیگران زن هالیوودی ◄

مطالب مرتبط
بنر