سپرده‌گذاران کاسپین ؛ این‌بار روبروی نمایندگان ملت

سه شنبه ، 16 خرداد 1396 ، 11:15

تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی نمایندگان خود به مشکل خود و عدم پایبندی بانک مرکزی به وعده‌های داده شده شدند.

 


چند روز پیش جمعی از سپرده گذاران کاسپین  با حضور در دادستانی از رئیس کل بانک مرکزی و معاون نظارتی وی به دلیل مسدودیت 8 ماهه سپرده هایشان در موسسه مجاز کاسپین شکایت کردند. هفته گذشته نیز سپرده‌گذاران کفن‌پوش این موسسه از سراسر کشور خود را به خیابان میرداماد رسانده و مقابل ساختمان شیشه‌ای بانک مرکزی تجمع کرده بودند.


تجمع هفته گذشته کاسپینی ها مقابل ساختمان بانک مرکزی موجب مسدود شدن خیابان میرداماد و اختلال در رفت و آمد شده است! سپرده گذاران کاسپین که امروز هم کفن پوش شده اند در خیابان میرداماد تجمع کرده اند.


به نوشته تسنیم، تظاهر کنندگان با سردادن شعارهایی از جمله : "الله اکبر"; "ای رهبر آزاده حمایت " ;" ما پیروان رهبریم از حقمون نمیگذریم" ;"امنیت سرمایه حق مسلم ماست"; " کاسپین دزدی کرده بانک مرکزی حمایت کرده" ;"مفسد اقتصادی اعدام باید گردد" ;"مدیران بی لیاقت اخراج باید گردند" خواهان پایان دادن این سناریوی تهدید امنیت سرمایه های مردم از سوی بانک مرکزی و بازپس گیری سریع سرمایه های به غارت رفته خود و از طرفی محاکمه تمامی مسببین و دست های پشت پرده این جنایت مالی در حق خود و نیز آنهایی که اعتماد عمومی در کشور را هدف قرار داده اند شدند.

منبع بانکداران 24

► چند درصد کابینه دولت دوازدهم تغییر می‌کند؟
بانکی: پیشخوان روزنامه های سه شنبه16 خرداد 96 ◄

مطالب مرتبط
بنر