ورود اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین «حملو» به بازار رقابت

يكشنبه ، 21 خرداد 1396 ، 14:58

 

حملو  برنامه‌ای‌ ارایه شده توسط شرکت  ایده ویژن ارتباطات است که با چند کلیک ساده نزدیک‌ترین پیک موتوری را به محل مورد نیاز متقاضی  می فرستد تا پس از تحویل کالا ، به سریعترین شکل ممکن انرا به مقصد تحویل دهد. این برنامه توان انرا دارد که اگر  چند کالا به چند  مقصد باید ارسال شود به صورت همزمان ارسال شوند. حملو با قیمت‌هایی کاملا منطقی چه نسبت به دیگر پیک موتوری‌ های آنلاین و چه نسبت به پیک موتوری‌های سنتی ارسال کالا به هر نقطه از شهر را برای متقاضی به صرفه میکند و همچنین با نیروهای قابل و حرفه‌ای که دارد، کالارا  بدون هیچ آسیبی تحویل خواهد داد.

 

در حال حاضر استفاده از پیکهای موتوری در شهرهای بزرگ بسیار گسترش یافته اما در بسیاری از مواقع این امر مهم و ضروری دچار مشکلات فراوانی می‌شود، به عنوان مثال کالا خیلی دیر به مقصد مورد نظر می رسد و یا قیمت‌ها بسیار گران است و اصلا به صرفه نیست و یا به برخی از پیک‌های موتوری سنتی و یا حتی مدرن نمیتوان اعتماد لازم را داشت.

 

امروزه به مدد دنیای آنلاین و اپلیکیشن‌هایی که این روزها برای راحتی مردم روانه گوشی‌ها شده‌اند، این دردسرها و مشکلات عدیده از بین رفته و حملو نیز یکی از همین اپلیکیشن هاست، که دسترسی به یک پیک موتوری آنلاین را فراهم می کند.

 

در این برنامه امنیت کالای تحویل داده شده نیز کاملا تضمین شده است. چرا که معدود سرویس‌های فعال در این حوزه است که تمامی مجوزهای لازم  (از جمله شهرداری تهران) را اخذ کرده و مشغول به کار است. همچنین برای آسایش خاطر مشتری، این اپلیکیشن  اجازه می دهد که کالا بیمه شده و مسیر کالاتوسط مشتری از مبدا تا مقصد دنبال شود. این برنامه  از کافه بازار، گوگل پلی ویا اَپ استور اپلیکیشن حملو قابلیت دانلود دارد.

 

در دنیای امروز ارسال کالا از نقطه‌ای به نقطه‌ای در شهر به وسیله پیک موتوری جزء لاینفک بسیاری از شرکت‌ها، اصناف و به طور کلی مردم است که برای خیلی از مردم امری اساسی و ضروری است.

► پورشه ایرانی می‌آید
از این استارت‌آپ‌ها در سال 2017 بیشتر خواهید شنید ◄

مطالب مرتبط
بنر