با Modern Keyboard مایکروسافت نگران فراموشی رمز عبور نباشید

شنبه ، 27 خرداد 1396 ، 07:21

مایکروسافت به تازگی لپتاپی ارائه کرده است که کاربران ار حفظ کردن کلمات عبور بی نیاز می کند؛ این لپتاپ تحولی در دنیای سخت افزار محسوب می شود.


به گزارش کلیک، سخت افزار تازه مایکروسافت، کیبوردی بلوتوث است که با هر دستگاهی سازگاری دارد و صرفاً به دستگاه های سرفس محدود نشده. Modern Keyboard مایکروسافت، ویژگی منحصر به فردی دارد که آن را از سایر تجهیزات مشابه می کند و این قابلیت چیزی نیست جز پشتیبانی از اسکن اثر انگشت که با Windows Hello سازگاری دارد. بنابراین بدون نیاز به حفظ رمز عبورتان، می توانید از اثر انگشت برای ورود به حساب کاربری خود در ویندوز استفاده نمایید.

از منظر طراحی، مدرن کیبورد برخی از مشخصات سرفس کیبورد را به ارث برده و بدنه ای باریک با رنگی بسیار جذاب دارد. بلوتوث نسخه ۴٫۰ برای اتصال به دیوایس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از کیبورد می توانید روی هر دستگاهی که به ویندوز ۸٫۱ الی ۱۰، ویندوز ۱۰ موبایل، macOS 10.10.5 و بالاتر، اندروید ۴٫۴٫۲ و بالاتر و iOS 8.1 و بالاتر مجهز باشد استفاده نمایید.

مدرن کیبورد مایکروسافت قرار است به زودی از طریق فروشگاه این کمپانی برای خرید در دسترس قرار گیرد و با قیمت ۱۳۰ دلار فروخته می شود. گفتنی است مایکروسافت در کنار این کیبورد، از «مدرن ماوس» هم رونمایی که گرچه مشخصات سخت افزاری اش معلوم نیست، اما با قیمت ۵۰ دلار فروخته می شود.

► با این هدبند شب‌ها راحت‌تر بخوابید
۱۰ مقایسه عبرت‌آموز بین آتش‌سوزی «گرنفل» و «پلاسکو» ◄

مطالب مرتبط
بنر