جشنوارهی «شگفتانگیز با دمای بالا» از 24 تا 26 تیرماه به مدت سه روز در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا برگزار شد.
در طول جشنوارهی تابستانی دیجیکالا، بیش از 6 میلیون کاربر به دیجیکالا سر زدند و هزاران نفر از طریق سایت و
اپلیکیشن اندروید و iOS، از کالاهای موجود در این جشنواره خرید کردند.
مجموع بازدید در این سه روز با احتساب دفعاتی که هر کاربر به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا سر زد، حدود ۱2۰ میلیون بار بود.
استقبال از جشنوارهی شگفتانگیز با دمای بالا به قدری چشمگیر بود که رکورد آنلاین بودن نزدیک به 100 هزار کاربر به صورت همزمان در سایت ثبت شد.
شگفتانگیزتر از همیشه
جشنوارهی «شگفتانگیز با دمای بالا» رکورد تخفیفها را شکست.
پرطرفدارترین بخش جشنواره، بخشی تحت عنوان «شیرجه بزن» بود. در این قسمت، هر روز 60 نوع کالای محبوب کاربران به تعداد محدود و با نصف قیمت به فروش میرسید. کالاهایی مثل PS4 ، هدفون بیسیم، دوربین عکاسی و اپل واچ.
از دیگر قسمتهای محبوب جشنواره، «چرخش بچرخه» بود. این قسمت مربوط به
فروش انواع خودرو و اتومبیل با تخفیف ویژه بود که در آن خودروهای مختلف با 5 میلیون تومان تخفیف فروخته شدند.
در طول جشنواره، دیجیکالا بیش از صد هزار نوع کالای موجود در گروههای مختلف داشت. بدین ترتیب مشتریان با نیازها و سلیقههای مختلف میتوانستند کالای مورد نیاز و علاقهی خود را انتخاب کنند.
دیجیکالا مثل همیشه برای حمایت از تولید ملی، از برندهای ایرانی هم برای شرکت در جشنواره دعوت کرد. جالب است بدانید بیش از 100 برند ایرانی در جشنوارهی تابستانهی دیجیکالا حضور داشتند و کالاهای ساخت داخل در این جشنواره با استقبال خوبی روبهرو شدند.