پیشگامی بانک صادرات ایران در نوسازی ناوگان باربری جاده ای

يكشنبه ، 22 مرداد 1396 ، 15:21

بانک صادرات ایران با  شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پرداخت تسهیلات نوسازی و جایگزینی ناوگان باربری جاده ای تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور افزایش ایمنی جاده ای، جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست و صرفه جویی در هزینه های سوخت، تفاهمنامه ای با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مدت ٢ سال (سالهای ٩٦ و ٩٧) جهت نوسازی و جایگزینی  ناوگان باربری جاده ای امضاء کرد.

براساس تفاهم نامه مذکور مقرر شد با پرداخت مبلغ ٧/٥٢٠ میلیارد ریال، ٤ هزار دستگاه (دستگاه کشنده اسکانیا و ٢ هزار دستگاه تریلر) نوسازی به شبکه حمل و نقل کشور افزوده شوند.

بر اساس این گزارش، وفق تفاهم نامه یادشده تا ٨٠درصد قیمت خرید یک دستگاه کشنده اسکانیا تا سقف ٣/٢٠٠ میلیون ریال و یک دستگاه تریلر تا سقف ٥٦٠ میلیون ریال (جمعاً مبلغ ٣/٧٦٠ میلیون ریال) در قالب عقود مرابحه، اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی ماشین آلات به متقاضیان پرداخت می شود.

شایان ذکر است مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور حداکثر ٧ سال و نرخ سود تسهیلات یاد شده مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار ١٨درصد (٩درصد سهم متقاضی و ٩ درصد سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) می باشد و همچنین خودروهای مورد نظر حداکثر به مدت ٢ سال توسط شرکت مجتمع صنعتی ماموت گارانتی و به مدت ١٠ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات خواهند داشت.

► آشنایی با مشخصات امنیتی اسکناس ۱۰۰۰۰ تومانی
آغاز طرح تسهیلاتی "امید ایران زمین" ◄

مطالب مرتبط
بنر