اسنپ، یک کلیک تا مقصد

سه شنبه ، 31 مرداد 1396 ، 09:44

اسنپ اولین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ در تهران آغاز و امروز با بیش از یکصد هزار هم‌راه (راننده) در ناوگان خود، بزرگ‌ترین سرویس آنلاین حمل و نقل به حساب می‌آید. اسنپ در شهرهای بزرگ ایران نظیر تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد فعال است.

 

با اپلیکیشن اسنپ شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده می‌بینید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست اسنپ دهید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند.

 

در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ 2017  و حضور  اسنپ در این نمایشگاه، گفتگویی داشتیم با آقای صفرعلی، سرپرست روابط عمومی این شرکت:

- نمایشگاه امسال رو چطور دیدید؟

نمایشگاه الکامپ یکی از پربازدیدترین نمایشگاه های ایران محسوب می شود. هر سال که این نمایشگاه برگزار می شود ما شاهد تحول عظیمی در صنعت دیجیتال کشور هستیم. امسال هم دقیقا به همین صورت بود و اپلیکیشن های جدید بیداد می کردند. در شاخه کاری ما نرم افزارهای زیادی هستند که به نوعی رقیب ما به شمار می آیند. ما از این اتفاق بسیار خوشحالیم. چرا که بیزینسمن ها همیشه معتقدند که زمانی که تعداد رقبای شما زیاد شد یعنی شما در کارتان موفق بوده اید. به هرحال چیزی که پس از برپایی چنین نمایشگاه هایی ما را خوشحال می کند تحول عظیمی است که در صنعت IT ایران بوجود می آید.

- نظرتان راجع به رقبایتان چطور بود؟ آنها چطور در الکامپ امسال ظاهر شدند؟

رقبا هم خوب ظاهر شدند.

- برای تقویت اسنپ چه برنامه ای دارید؟

اسنپ همیشه به دنبال جذب ایده های جدید است. آخرین اتفاقات اسنپ، اسنپ رز، اسنپ پلاس و اسنپ بودند که رونمایی شدند. در آینده نیز از این اتفاقات خواهیم داشت.

- برای نمایشگاه امسال چه برنامه ای داشتید؟

نمایشگاه امسال برای اسنپ جنبه ی برندینگ و جذب یوزر داشت که شکر خدا به هدفمان رسیدیم.

- برای نمایشگاه بعد برنامه خاصی ندارید؟

یک برنامه طولانی مدت داریم که هنوز اقدامی برای آن نکرده ایم.

- قصد توسعه ی برنامه را در شهرهای دیگر ندارید؟

البته که حتما این کار را خواهیم کرد. ما در حال حاضر در تهران و کرج مشغول فعالیت هستیم. در اصفهان و شیراز هم فعالیت مان را آغاز کرده ایم و به زودی به دیگر شهرهای ایران هم خواهیم رفت.

- حرف آخر....

در مقابل اتفاقات جدید اسنپ و یا هر چیز دیگری، مقاومت نکنیم. همیشه در مقابل تکنولوژی و پیشرفت آن ترسی وجود دارد که نباید به آن توجه کرد. با کنار گذاشتن ترس از تکنولوژی مطمئنا زندگی بهتری خواهیم داشت.

 

► بازاریابی شبکه ای، واقعیت یا توهم؟
اشتباه عجیب موسسه ملل در تبلیغات بیلبوردی + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر