پرداخت وام ازدواج در بانک سپه از مرز 31 هزار فقره گذشت

يكشنبه ، 5 شهریور 1396 ، 14:35

 

به گزارش ایرنا از بانک سپه، مصطفی پرتوافکنان روز یکشنبه اظهار داشت: مجموعه بانک سپه مصمم به اجرای دقیق و کامل طرح ضربتی وام ازدواج هستند و از این رو تا تاریخ 4 شهریور ماه 1396 تعداد وام های پرداختی بانک سپه در طرح ضربتی وام ازدواج به 31 هزار و 28 مورد رسیده است.


* ده استان برتر در اجرای طرح ضربتی وام ازدواج

پرتوافکنان در ادامه به بیان استان های موفق در اجرای طرح ضربتی وام ازدواج پرداخت و گفت: بانک سپه استان خراسان رضوی با 3066 فقره، تهران با 2650 فقره، فارس با 2348 فقره، خوزستان با 2321 فقره، مازندران با 1784 فقره، آذربایجان شرقی با 1453 فقره، اصفهان با 1441 فقره، لرستان با 1253 فقره، گیلان با 1230 فقره و کرمانشاه با 1026 فقره به ترتیب رتبه های اول تا دهم پرداخت وام ازدواج در طرح ضربتی را به خود اختصاص داده اند.

وی با تأکید بر اینکه بانک سپه داوطلبانه بیش از 6 هزار میلیارد ریال از منابع خود را برای اجرای این طرح اختصاص داده است، گفت: این بانک تا کنون 55.4 درصد سهمیه تعیین شده خود در طرح ضربتی وام ازدواج را پرداخت کرده است.

پرتوافکنان با تأکید بر اراده راسخ همه کارکنان بانک سپه برای پرداخت سریع و به موقع وام ازدواج به زوج های جوان اظهار داشت: متوسط زمان پرداخت وام به زوج های جوانی که مدارک خود را نزد شعب بانک سپه تکمیل کرده اند کمتر از 48 ساعت است.

عضو هیأت مدیره بانک سپه اظهار داشت: مجموعه بانک سپه همسو با اهداف و سیاست های کلان اقتصادی دولت و همچنین ایفای مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از ارزش های بنیادین در نقشه راه خود، تمام همت و تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر و سریعتر این طرح بکار گرفته است.


* کمک به دولت در اجرای طرحهای ملی نقشه راه بانک سپه

وی افزود: بانک سپه در کنار دولت دوازدهم همچون سنوات گذشته مصمم است تا علاوه بر توجه و کمک به تحقق اهداف کلان اقتصادی رفع نیاز های خرد مردم را نیز مدنظر قرار داده و برای حل آن تمام تلاش خود را معطوف کند.

پرتوافکنان با قدردانی از بانک مرکزی برای تدوین و مدیریت طرح اثرگذار ضربتی وام ازدواج اظهار داشت: بانک سپه همواره در اجرای قوانین پولی کشور پیشتاز بوده و به عنوان بانکی تأثیرگذار و منضبط اجرا کننده سیاستهای کلان بانک مرکزی است.

► دستیار جوان وزیر اقتصاد منصوب شد
اعلام پیامکی «سوابق بیمه‌ای» طی ۲ ماه آینده ◄

مطالب مرتبط
بنر