نرم افزار حسابداری هلو8 در مراسم ویژه ای رونمایی شد

سه شنبه ، 21 شهریور 1396 ، 16:22

 

مراسم رونمایی محصول جدید شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو با نام هلو8 روز در سالن همایش هتل ارم تهران برگزار شد.

مراسم رونمایی محصول جدید شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو با نام هلو 8 روز پنجشنبه 9 شهریور در سالن همایش هتل ارم تهران با حضور بیش از دویست نماینده این شرکت از سراسر کشور، گروهی از کاربران و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. شاید این نخستین بار است که یک شرکت نرم‌افزاری ایرانی اینگونه مراسم رونمایی برای محصولش برگزار می‌کند.

در این مراسم ابتدا جناب آقای مهندس شکوری، مدیرعامل گروه شرکت‌های طرفه‌نگار و یکی از بنیانگذاران شرکت هلو به ایراد سخنرانی درباره شرکت و سابقه فعالیت‌ها و همچنین نوآوری‌های آن پرداختند.

سپس عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، جناب آقای مهندس صدیقیان، به بیان خصوصیات فنی  ورژن جدید نرم‌افزار هلو و تفاوت‌های به وجود آمده در هلو8 پرداختند. ایشان در ادامه با نمایش اسلایدهایی به جزئیات بیشتری از UI جدید نرم‌افزار و پنل‌های مشاغل و 8 ویژگی برجسته نسخه 8 هلو پرداختند.

برخی از مهم‌ترین امکانات ایجاد شده در نسخه8 نرم‌افزار حسابداری هلو عبارت‌اند از پنل‌های تخصصی مشاغل، محیط کاربری موزاییکی، ابزارهای جانبی پرتابل، حسابداری یکپارچه برای واحدهای با پراکندگی جغرافیایی، انطباق با قوانین مالیاتی جدید، ارتباط با فروشگاه اینترنتی، اتصال به تمامی کارتخوان‌های بانکی معتبر و خدمات پس از فروش هوشمند. (برای مطالعه اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

پس از آن جناب مهندس ذوالفقاری، مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو درباره ویژگی‌های تجاری هلو 8 سخنرانی کردند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که ایشان مطرح کردند، رایحه مخصوص هلو  است که در بسته‌بندی محصول قرار گرفته. طراحی جدید پک و برنامه‌های لانچ محصول موضوعات دیگری بودند که ایشان به تشریح آن‌ها پرداختند.

مراسم رونمایی از پک جدید برنامه بعدی این مراسم بود.

برنامه با تقدیر از 8 نماینده برتر در طرح رتبه‌بندی شرکت هلو ادامه یافت و با بریدن کیک هلو8  پایان یافت.

در حاشیه مراسم کانترهای دموی ورژن جدید هلو قرار داشت و شرکت‌کنندگان می‌توانستند از نزدیک با محیط کاربری نرم‌افزار آشنا شوند.



سایر شرکت‌های هولدینگ طرفه‌نگار نیز در کانترهای جداگانه به معرفی محصولات خود پرداختند.

برنامه جانبی این مراسم سمیناری با موضوع دیجیتال مارکتینگ با سخنرانی سید حمیدرضا عظیمی بود که با استقبال شرکت‌کنندگان همراه شد.


► بازنشستگی پیش از موعد زنان کارمند تصویب شد
آکادمی فروش فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر