افزایش برداشت خودپرداز سه استان تا ۵۰۰ هزار تومان در اربعین

چهارشنبه ، 5 مهر 1396 ، 11:58

ناصر حکیمی در نشست هماهنگی با شبکه بانکی که با حضور محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی به منظور بررسی راهکارهای گسترش کمیت و کیفیت ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی و همچنین نمایندگان کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی و ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد، افزود: زیرساخت ‌ها و امکانات فنی لازم برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در مناطق مرزی وجود دارد.

 

وی اظهار داشت: همانند برخی از مواقع خاص مانند ایام نوروز، به منظور افزایش رفاه زائران گرامی، در ایام مراسم اربعین حسینی بانک ‌ها صرفا" در استان ‌های پیش‌گفت که تردد زائران از آنجا انجام می شود، مجاز هستند نسبت به تنظیم منوی برداشت وجه تا مبلغ ۵میلیون ریال به صورت درون بانکی اقدام کنند.

 

همچنین در این نشست، دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به توانمندی شبکه بانکی کشور در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در سطح منطقه، از آمادگی کامل بانک ‌های کشور برای خدمت‌ رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.

 

سید محمود احمدی گفت: برنامه ریزی لازم برای نصب، راهبری و نگهداری امکانات پرداخت الکترونیک اعم از خودپرداز، پایانه فروش، کیوسک و نظایر آن در نقاط مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چزابه؛ برقراری کشیک فعال در شعب و باجه های استان ‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان؛ انجام عملیات منظم پول رسانی، خدمات مالی و پرداخت در استان‌ های مذکور انجام شده است.

 

عضو هیئت عامل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین وجه نقد لازم مورد نیاز زائران در ایام مراسم اربعین حسینی وجود ندارد، اظهار داشت: تلاش خواهد شد طی این ایام اسکناس نو در اختیار تمام زائرین قرار داده شود.

 

در ادامه این نشست نمایندگان شبکه بانکی با اشاره به تجربیات سال های گذشته، به تشریح اقدامات انجام شده به منظور ارتقای خدمت ‌رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی پرداختند و با توجه به پیش‌ بینی افزایش تعداد زائرین در سال جاری، در خصوص فراهم بودن کلیه امکانات لازم برای حصول آسایش زائران اربعین حسینی ابزار اطمینان کردند.

► شرایط تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی آموزش و پرورش
۱۰۰۰ تومانی جدید جایزه «زیبایی» گرفت ◄

مطالب مرتبط
بنر