9 میلیون سپهر کارت در دست مشتریان بانک صادرات

سه شنبه ، 5 آبان 1388 ، 09:55

 

تعداد سپهر كارتهاي صادره بانك صادرات ايران تا 23 مهرماه سالجاري به9.4 ميليون رسيدند.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران تعداد سپهر كارتهاي اين بانك كه امكان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز بانك صادرات وساير دستگاه‌هاي خودپرداز عضو شبكه شتاب را براي مشتريان فراهم مي‌سازد تا 23 مهرماه سالجاري سالجاري به9 ميليون و 400 هزار عدد بالغ شدند.


گفتني است دارندگان سپهر كارتهاي بانك صادرات با برخورداري از اين كارت علاوه بر بهره‌مندي از خدمات دستگاه‌هاي خودپرداز شامل دريافت و انتقال وجه، مي‌توانند از سرويس تلفنبانك آن لاين سپهر، پايانه‌هاي فروش POS نصب شده در فروشگاه‌هاي معتبر سراسر كشور، پرداخت تلفني قبوض از طريق شماره تلفن 1553 و دستگاه‌هاي كارتخوان شعب (Pinpad) استفاده نمايند.


بر اين اساس با توجه به سهولت، سرعت و مزاياي بالاي سيستم سپهر و همچنين مقرون به صرفه بودن استفاده از اين سيستم از بعد زمان و هزينه، استقبال مردم از اين خدمت نوين بانك صادرات همواره زياد بوده بطوريكه هم اكنون بيش از9.4 ميليون نفر از هموطنان گرامي داراي سپهر كارت مي‌باشند و افزون بر اين بيش از 34.7ميليون حساب الكترونيكي سپهر توسط هموطنان گرامي در شعب سپهري بانك صادرات افتتاح شده است.


لازم به ذكر است مشتريان بانک صادرات با استفاده از سپهر كارت مي‌توانند از خدمات متنوع سيستم بانكداري اينترنتي بانك صادرات نيز بهره‌مند گردند.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

► ایران ؛ موضوع اصلی کمیته بانکی سنای امریکا
گزارشی از وضعیت کار زنان در عربستان سعودی + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر