بنر
به زودی؛ آغاز چهارمین جشنواره بانک محبوب من
شنبه ، 6 آبان 1396 ، 10:38

سایت بانکی به عنوان یکی از فعال ترین و پر بازدید ترین سایت ها در حوزه بانکداری، هر سال جشنواره ای به نام «بانک محبوب من» برای انتخاب بهترین بانک برگزار می کند. جشنواره بانک محبوب من امسال وارد چهارمین سال اجرایی خود شد. امروز بیشتر از هر زمان دیگری مشتاقیم تا با استفاده از تجربیاتمان در سال‌های قبل و هم‌چنین استفاده از نظرات مشاوران حرفه‌ای و گروه فنی و اجرایی قدرتمند، رویدادی کم‌نظیر و چه‌بسا بی‌نظیر را رقم بزنیم؛ اما اینجا غایت آرزوهای ما نیست. با خود عهد کردیم که ارزش‌های اصلی‌مان را فراموش نکنیم و یادمان نرود که هدف از برگزاری این جشنواره چیست؟

 

هدف بزرگ ما از همان لحظه‌ی اول، اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی بود و هم چنان نیز هست. طی سه دوره قبلی، قدم‌به‌قدم کامل‌تر شدیم و این تکامل منجر به نگرشی عمیق‌تر در مدل برگزاری جشنواره و هدف‌گذاری‌هایمان شد. اگر از جشنواره بانک محبوب من اطلاع ندارید و درباره آن چیزی نشنیده‌اید، اجازه بدهید قبل از اینکه رویکرد جدید جشنواره بانک محبوب من را برایتان توضیح دهم، کمی در مسیر سه جشنواره قبلی قدم بزنیم و با نظام محتوایی و اجرایی آن آشناتر شویم.

 

 

بیاید سراغ اصلی ترین سوال برویم؛ فارغ اینکه شما در کدام بانک حساب دارید به نظر شما محبوب ترین بانک در کشور کدام است ؟ سوال بسیار مهمی که شاید چراغ راهی برای کسانی باشد که به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای تراکنش های مالی  و استفاده از خدمات بانکی دیگر باشند. همان‌طور که گفتیم، هدف نهایی ما از برگزاری این رویداد، اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات عالی است. مردم به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد مهم‌ترین نقش را در این مسیر ایفا می‌کنند. در طول این سه دوره، مشارکت مردم و نظرات آن‌ها، تنها عامل تعیین‌کننده بوده است. درواقع این مردم هستند که بانک‌های محبوبشان را انتخاب می‌کنند. معیارهای مختلفی برای این انتخاب وجود دارد. معیارهایی نظیر: آموزش، کیفیت خدمات، موبایل بانک، اینترنت بانک و...

 

در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل خواهد آمد و در پایان بانک برتر یا محبوب‌ترین بانک کشور از دید مشتریان و باروی آن‌ها انتخاب خواهد شد. سایت بانکی  از برگزاری این جشنواره، اهداف مهمی را دنبال می‌کند که به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم  :

- ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا

- ایجاد ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان

- ایجاد زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم

فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری

- ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور

جوایز سال 95 جشنواره بانک محبوب من

 

 

دلیل تمایز دوره چهارم جشنواره بانک محبوب من با دوره های پیشین، حضور تیم اجرایی و فنی جدید است. امسال آژانس تبلیغات و مشاوره خلاق لیمبیک، در کنار سایت بانکی مسئولیت اجرای کامل جشنواره را بر عهده دارد. آژانس تبلیغاتی لیمبیک که پیشتر در حوزه ی تبلیغات و برندینگ، خروجی های جسورانه و متفاوتی داشته و همیشه با ایده های جدید و خلاقانه تمایز خود را مخاطبینش را شگفت زده کرده است، این بار در کنار سایت بانکی قرار گرفته تا تجربه جدید و متفاوتی را برای این جشنواره رقم بزند که مسلما نمود آن را خواهیم دید.


► اینفوگرافی نگاهی به مسیر ادغام و تملک دو برند!
تحقق توسعه خطوط مترو با حمایت بی وقفه بانک شهر ◄

 
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 1116 مهمان آنلاین داریم