بنر
رونمایی از «بیمه زندگی‌ساز» رازی
دوشنبه ، 15 آبان 1396 ، 10:45
محمود امراللهی افزود: شرکت بیمه رازی محصول جدید خود را که با خرد جمعی و کار گروهی تهیه کرده است به بازار مالی و نسل جوان عرضه خواهد کرد تا آینده کشور خود را بسازند. این محصول از سوی بیمه مرکزی تایید شده و همزمان با سالروز ۱۳آبان ماه از آن رونمایی شد.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: صنعت بیمه باید در زمینه بیمه‌های زندگی احساس نیاز واقعی را در مردم ایجاد کند که این امر نیز جزو اهداف شرکت بیمه رازی است.

امراللهی هدف از برگزاری همایش مذکور را اطلاع‌رسانی استراتژیک شرکت، شروع آموزش حرفه‌ای برای شبکه فروش و کسب راهنمایی از استاد برجسته «برایان تریسی» عنوان کرد.وی افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در کشور ۱/ ۲ است و این بدان معنا است که حداکثر ۲۰ درصد جان و مال مردم جامعه بیمه شده است؛ در‌حالی‌که ظرفیت گسترش بیمه اشخاص و زندگی در کشور وجود دارد و باید به آن پرداخته شود و محصولات را به همه عرضه کرد.مدیرعامل بیمه رازی افزود: سال گذشته ۳۷۰۰ میلیارد تومان در کشور بیمه زندگی فروخته شده است و اگر هر ایرانی یک بیمه‌نامه زندگی داشته باشد؛ می‌تواند از ۲۰ هزار تومان تا ۶۸۸ هزار تومان اقساط پرداخت کنند.

► چند قانون آداب معاشرت که بهتر است قبل از رفتن به جایی آنها را بلد باشید
پیش بینی رشد ۱۳ هزار درصدی ارزش بازار مشاوره های مالی در ایران ◄

 
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 833 مهمان آنلاین داریم