بنر
جشنواره ملی بانک محبوب من با جوایز ارزنده دیماه برگزار خواهد شد
سه شنبه ، 23 آبان 1396 ، 14:18

 

 

سایت بانکی به عنوان یکی از فعال ترین و پر بازدید ترین سایت ها در حوزه بانکداری، هر سال جشنواره ای به نام " بانک محبوب من " برای انتخاب بهترین بانک در حوزه‌های مختلف برگزار می کند. جشنواره بانک محبوب من امسال وارد چهارمین سال خود شد. امروز بیشتر از هر زمان دیگری مشتاقیم تا با استفاده از تجربیاتمان در سال‌های قبل و هم‌چنین استفاده از نظرات مشاوران حرفه‌ای و گروه فنی و اجرایی قدرتمند، رویدادی کم‌نظیر و چه‌بسا بی‌نظیر را رقم بزنیم. رویدادی که بتواند برای دیگران الگوی ارزشمندی باشد. این یک ادعای خشک و خالی نیست و به طور یقین نمود آن را خواهید دید.

 

اجازه بدهید کمی با هم در مسیر جشنواره بانک محبوب من قدم بزنیم و با نظام محتوایی و اجرایی آن آشنا شویم.


به نظر شما محبوب ترین بانک در کشور کدام است ؟ سوال بسیار مهمی که شاید چراغ راه کسانی باشد که به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای استفاده از خدمات بانکی باشند. هدف نهایی ما از برگزاری این رویداد، اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی است. مردم به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد مهم‌ترین نقش را در این مسیر ایفا می‌کنند. در طول این سه دوره، مشارکت مردم و نظرات آن‌ها، تنها عامل تعیین‌کننده بوده است. درواقع این مردم هستند که بانک‌های محبوبشان را انتخاب می‌کنند. معیارهای مختلفی برای این انتخاب وجود دارد. معیارهایی نظیر: میزان توصیه به دیگران ، آموزش، کیفیت خدمات، موبایل بانک، اینترنت بانک و...


در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل خواهد آمد و در پایان بانک برتر یا محبوب‌ترین بانک کشور از دید مشتریان و با رای مستقیم آن‌ها انتخاب خواهد شد. سایت بانکی از برگزاری این جشنواره، اهداف مهمی را دنبال می‌کند که به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم  :


-    ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا
-    ایجاد ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان
-    ایجاد زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم
-    فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری
-    ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور
-    بهبود کیفیت بانک ها در زمینه های مختلف

 

 

طی این سه دوره بالغ بر 100 هزار نفر از مشتریان شبکه‌ی بانکی کشور در این جشنواره شرکت کردند و حامیان مالی همچون دیجی‌کالا، دیجی استایل، آژانس مسافرتی نادیا پرواز، نرم افزار ارتباط با مشتریان دیدار و سایت کارزار حضور داشتند و جوایزی نفیسی را اهدا کردند. گوشی آیفون، تور روسیه و بیش از 300 میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی.

جوایز سال 95 جشنواره بانک محبوب من

 


دلیل تمایز دوره چهارم جشنواره بانک محبوب من با دوره های پیشین، ارائه خدمت محتوای آموزشی مرتبط با جشنواره ملی بانک محبوب من ، به شرکت‌کنندگان و همچنین حضور تیم اجرایی و فنی جدید است که از ماه ها قبل کار خود را به طور رسمی شروع کرده و به عنوان مشاور در اتاق فکر سایت بانکی به عنوان مجری جشنواره بانک محبوب من حضور مستمری داشته است. چشم انداز جشنواره بانک محبوب من محدود به جغرافیای مشخصی نیست. ما همیشه به دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره در همه ابعاد هستیم و برای رسیدن به اهداف بزرگمان از تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ما بال هایمان را برای یک پرواز با شکوه باز کرده ایم.

 

جشنواره ملی بانک محبوب من امسال از اول دیماه آغاز خواهد شد و همچون سال گذشته ، جوایز نفیسی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ایم.
برای پیگیری اخبار جشنواره ملی بانک محبوب من ، می‌توانید از طریق کانال اطلاع‌رسانی و سایت بانکی با ما در ارتباط باشید.

https://t.me/jashnvarebankmahboob

http://banki.ir

► آموزش مهارت مکالمه به پنج زبان (3)
تمدید مکالمه رایگان در مناطق زلزله‌زده ◄

 
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 985 مهمان آنلاین داریم