اعطای لوح تقدیراولین همایش « روابط عمومی2 » به بانک رفاه

دوشنبه ، 25 آبان 1388 ، 10:31


 

لوح سپاس و تندیس اولین همایش بین المللی « روابط عمومی 2 » به دلیل کسب پنجمین برتری متوالی در طرح تکریم ارباب رجوع در بین شبکه بانکی کشور به بانک رفاه کارگران اعطاء شد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ؛ در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور جمع کثیری  از اساتید برجسته ، مدیران و کارشناسان این حوزه روز 22 آبانماه سالجاری در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، مدال یادبود همایش که به نام دکتر حمید نطقی پایه گذار روابط عمومی در ایران است به دلیل رتبه برتر بانک رفاه در تکریم مشتریان به این بانک اختصاص یافت.

 

 

 


علاوه بر آن لوح تقدیری هم از سوی دبیرخانه همایش به دکتر پیمان نوری رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه به واسطه اهتمام وی به پیاده سازی و گسترش رویکرد و فرهنگ تکریم ارباب رجوع در  بانک، اهداء شد.

بر پایه این گزارش ؛دکتر محمد عباسی وزیر تعاون نیز در مراسم افتتاحیه این همایش ضمن سخنرانی ،بر اهمیت روابط عمومی و لزوم بهره گیری از ابزارهای نوین این حرفه تاکید کرد.

گفتنی است اولین همایش روابط عمومی 2 به موضوع مدیریت اطلاعات در قالب جدید از طریق رسانه های ارتباطی همچون پادکست ها ، بلاگ ها و نیز رسانه های اجتماعی پرداخت و طی آن برخی از اساتید داخلی و خارجی مقالات و تحقیق های خود را در این زمینه ارائه کردند. 

شایان ذکر است تعدادی از مدیران ، روسای ادارات و کارشناسان بانک رفاه نیز در این همایش حضور داشتند.

► استخدام بانک کشاورزی 92+اطلاعات تکمیلی
خانه‌دار شدن بی‌خانه‌ها با 18میلیون تومان ◄

مطالب مرتبط
بنر