کلاهبرداری جدید با استفاده از دانشگاه پیام نور

دوشنبه ، 9 آذر 1388 ، 15:08

مدير روابط عمومي دانشگاه پيام نورانتشار هرگونه اطلاعيه استخدام نيروي انساني اين دانشگاه در روزهاي اخير را رد کرد و گفت:متاسفانه اخيرا شخصي با راه اندازي يک سايت اينترنتي نسبت به درج آگهي استخدام کشوري دانشگاه پيام نورو دريافت مبالغي از شهروندان به عنوان حق ثبت نام اقدام کرده است.

"محمدرضا ابراهيمي" روز دوشنبه اظهار داشت: اخيرا از سوي شخصي يک سايت اينترنتي به نشاني www.s-pnu.ir راه اندازي شده و در کنار درج آگهي استخدام نيروي انساني، شماره حسابي براي دريافت مبالغ ثبت نام از متقاضيان و حتي مواردي از جمله زمان برگزاري آزمون نير اعلام شده است.

 

وي افزود: در اين سايت، ادعا شده است که دانشگاه پيام نور قصد دارد چهار هزار و 800 نيروي انساني داراي مدرک تحصيلي سيکل تا دکتري براي استخدام در واحدها و مراکز خود در سراسر کشور جذب کند.

ابراهيمي، اقدام گردانندگان اين سايت اينترنتي را غيرقانوني و نوعي کلاهبرداري ارزيابي کرد و توضيح داد: از طريق واحد حقوقي دانشگاه پيام نور براي مسدود کردن شماره حساب اعلام شده و حتي مسدود کردن اين سايت اينترنتي اقدامات لازم را انجام داده ايم و پيگيري حقوقي و قضايي خود را براي شکايت از شخص يا اشخاص متخلف ادامه خواهيم داد.


وي يادآور شد: دانشگاه پيام نور هرگونه اطلاعيه مربوط به استخدام، اطلاع رساني و يا ديگر موارد را بر روي سايت خود به نشاني www.pnu.ac.ir قرار خواهد داد و تنها در قبال مطالب اين سايت، مسووليت خواهد داشت.

► کشوری با دو واحد پول!
گزارش تصویری /خورشید دوبی هرگز غروب نمی کند! ◄

مطالب مرتبط
بنر