بنر

بنر
13 مورد از باید و نباید شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار
يكشنبه ، 19 فروردين 1397 ، 08:37

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از سایت پلیس فتا قوانین زیر برگرفته از سیاست‌های شرکتIBM  و نیز رفتارهای پذیرفته درعرف در قبال شبکه‌های اجتماعی می‌باشد .
شبکه‌های اجتماعی مکانی مشترک برای فروش ، بازاریابی حرفه‌ای، و سایر ارتباطات کاری شده ‌است، متاسفانه  برخی افراد نمی‌دانند چگونه از این امکانات به‌درستی استفاده نمایند، و خود را دچار دردسر میکنند.

1-هرگز اطلاعات شخصی و محرمانه خود را ارائه ننماید.

2-همیشه به‌هنگام گفتگو در مورد مسائل کاری ، خود را با نام و مسئولیت خود معرفی کنید.

3- هرگز از ضمایر اول شخص جمع : "ما"،"به ما" و "برای ما"برای خودتان استفاده نکنید  ، واز محل کارتان حرفی به میان نبرید . ‌

4-همیشه به یاد داشته باشید هرپستی که درج می‌کنید برای مدتی بسیار طولانی شاید تا پایان دوران حرفه‌ای شما،ماندگار باشد.

5- هرگز قوانینی چون : "حق نشر" ،"افشای مالی" و"کاربرد قانونی"را نقض نکنید، در صورتی که از طرف شخصی نقل قول می‌نمایید، حتماً با ذکر هویت و منبع باشد.

6- همیشه اطمینان حاصل نمایید که محتویات پروفایل شما با شخصیت حرفه‌ای شما مطابقت دارد.

7- هرگز تصور نکنید اگر بصورت ناشناس اقدام به نشر مطلب و محتوای ناشایست نمایید، هویت واقعی‌تان پنهان خواهد ماند.

8-همیشه مسئولیت کامل هرپستی را که درج می‌کنید به عهده بگیرید.

9-هرگز از یاد نبرید، حیثیت و امتیازکسب وکار،خواه ناخواه  با رفتار کارکنان در محیط‌های مجازی تعریف می‌شود.

10-همیشه اظهارات خود را با اطلاعات ارزنده و دیدگاه‌های حرفه‌ای همراه کنید ، نه با عقاید و نظرات سلیقه محور.

11- هرگز از مشتریان،شرکا و تأمین کنندگان، بدون کسب اجازه نامی نبرید در غیر این صورت امکان  پیگیری قانونی برعلیه کسب و کارتان وجود خواهد داشت.

12- همیشه مراعات حریم خصوصی دیگران و بشدت مراقب حساسیت‌های مرتبط با مسائل دینی و سیاسی باشید.

13- هرگز به اشخاص و قومیت‌ها توهین نکنید ، بطور کلی از انجام هرگونه فعالیت مجازی که در دنیای واقعی نیز پذیرفته نیست، خودداری نمایید.

 

► مروری بر مهم ترین رویدادهای اقتصادی در سال گذشته
پرداخت وام ۱۵ میلیونی ازدواج از ابتدای اردیبهشت ◄

 
پابلیکا
بنر

افراد حاضر

ما 797 مهمان آنلاین داریم