پذیرفته‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری مهر ایرانیان آغاز شد

شنبه ، 21 آذر 1388 ، 13:52

 

سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز پذیره‌نویسی اولیه چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ و سومین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک در سهام را صادر کرد تا پذیره‌نویسی این صندوق از امروز آغاز شود.

به گزارش بانکی به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران،کارشناس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس گفت: صندوق سرمایه‌گذاری مهر ایرانیان به عنوان سومین صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ پس از انجام پذیره‌نویسی اولیه و احراز شرایط لازم مجوز تاسیس و فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت خواهد کرد.

 

"افشین عزیزیان" اظهار داشت: مدیر این صندوق شرکت تامین سرمایه نوین و متولی آن موسسه حسابرسی اطهر است.

وی ادامه داد : ضامن صندوق سرمایه‌گذارای مهر ایرانیان شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان و حسابرس آن نیز موسسه حسابرسی شاخص اندیشان است.

عزیزیان موضوع فعالیت این صندوق را سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی، سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و کلیه اوراق بهاداری که مجوز انتشار آن‌ها توسط دولت ، بانک مرکزی یا سازمان بورس صادر شده است، اعلام کرد.

سازمان بورس پیش از این مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری کارآفرین (نخستین صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ در اوراق بهادار با درآمد ثابت) و صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اندازه بزرگ یکم ایرانیان و امین گلوبال را صادر کرده است.

پذیره‌نویسی اولیه صندوق سرمایه‌گذاری مهر ایرانیان با تضمین سود سالانه 17 درصد و به مدت شش روز خواهد بود.

► استخدام اقتصاد نوین
خودسوزي متقاضي وام در يک بانک ◄

مطالب مرتبط
بنر