بنر

بنر
نرخ آگهی های تلویزیونی در زمان پخش بازی های جام جهانی چقدر است؟
دوشنبه ، 28 خرداد 1397 ، 07:29
آیا می دانید در مدت قبل از آغاز بازی فوتبال ایران و مراکش، بین آن، بعد از آن و در زمان پخش این بازی بیشترین حجم آگهی ها متعلق به کدام شرکت ها و موسسات بوده است؟
به گزارش بانکی دات آی آر در زمان پخش بازی های جام جهانی بانک ها و اپراتورهای تلفن همراه رکورددار شدند.
بازی های جام جهانی فوتبال آنقدر جذاب هستند که اکثر مردم دنیا را پای تلویزیون میخکوب خواهند کرد. به همین خاطر خیلی از صاحبان کالا و خدمات سعی خواهند کرد که محصولات و خدمات خود را در قبل، بین و بعد از بازی در قالب تیزرهای تلویزیونی یا رادیویی، نشان آگهی، زیرنویس، تقدیم برنامه، حک آرم و ... به نمایش بگذارند.
بهتر است بدانید که تعرفه پخش آگهی های تلویزیونی از شبکه های سراسری در قبل و بین بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی به چه میزان خواهد بود.
هر سه مسابقه فوتبال ایران با تیم های رقیب:
•    طبقه35+990% برای اپراتورهای تلفن همراه: قبل از بازی هر ثانیه 131 میلیون و 617 هزار و 500 تومان و بین بازی هر ثانیه معادل 253 میلیون و 787 هزار و پانصد تومان.
•    طبقه 35+950% برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری قبل بازی هر ثانیه 126 میلیون و 787 هزار و پانصد تومان و بین بازی  هرثانیه معادل 253 میلیون و 575 هزار و پانصد تومان.
•     طبقه 35+850% برای سایر موسسات و شرکت ها: قبل بازی هر ثانیه 114 میلیون و 712 هزار و پانصد تومان و بین بازی هر ثانیه معادل 229 میلیون و 425 هزار و پانصد تومان.
توضیح: پخش آگهی در این طبقات برای شرکت ها و موسسات مختلف بین 70 تا 85 درصد تخفیف ریالی خواهد داشت و مبلغ پرداختی متناسب با آن صورت می پذیرد.
درصورتی که جزء 10 آگهی اول انتخاب گردند، مثلا اولین آگهی با ضریب افزایشی 100%، دومین 90%، سومین 80 % و.... خواهد بود.

 

تصویرگر: راشین خیریه

► دلار امروز هم گران شد
پاسخ به دو ابهام درباره تسهیلات ساخت مسکن ◄

 
پابلیکا
بنر

قیمت های روز بازار

نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ
خريد بليط چارتر

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 750 مهمان آنلاین داریم