بنر

نرخ آگهی های تلویزیونی در زمان پخش بازی های جام جهانی چقدر است؟
دوشنبه ، 28 خرداد 1397 ، 07:29
آیا می دانید در مدت قبل از آغاز بازی فوتبال ایران و مراکش، بین آن، بعد از آن و در زمان پخش این بازی بیشترین حجم آگهی ها متعلق به کدام شرکت ها و موسسات بوده است؟
به گزارش بانکی دات آی آر در زمان پخش بازی های جام جهانی بانک ها و اپراتورهای تلفن همراه رکورددار شدند.
بازی های جام جهانی فوتبال آنقدر جذاب هستند که اکثر مردم دنیا را پای تلویزیون میخکوب خواهند کرد. به همین خاطر خیلی از صاحبان کالا و خدمات سعی خواهند کرد که محصولات و خدمات خود را در قبل، بین و بعد از بازی در قالب تیزرهای تلویزیونی یا رادیویی، نشان آگهی، زیرنویس، تقدیم برنامه، حک آرم و ... به نمایش بگذارند.
بهتر است بدانید که تعرفه پخش آگهی های تلویزیونی از شبکه های سراسری در قبل و بین بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی به چه میزان خواهد بود.
هر سه مسابقه فوتبال ایران با تیم های رقیب:
•    طبقه35+990% برای اپراتورهای تلفن همراه: قبل از بازی هر ثانیه 131 میلیون و 617 هزار و 500 تومان و بین بازی هر ثانیه معادل 253 میلیون و 787 هزار و پانصد تومان.
•    طبقه 35+950% برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری قبل بازی هر ثانیه 126 میلیون و 787 هزار و پانصد تومان و بین بازی  هرثانیه معادل 253 میلیون و 575 هزار و پانصد تومان.
•     طبقه 35+850% برای سایر موسسات و شرکت ها: قبل بازی هر ثانیه 114 میلیون و 712 هزار و پانصد تومان و بین بازی هر ثانیه معادل 229 میلیون و 425 هزار و پانصد تومان.
توضیح: پخش آگهی در این طبقات برای شرکت ها و موسسات مختلف بین 70 تا 85 درصد تخفیف ریالی خواهد داشت و مبلغ پرداختی متناسب با آن صورت می پذیرد.
درصورتی که جزء 10 آگهی اول انتخاب گردند، مثلا اولین آگهی با ضریب افزایشی 100%، دومین 90%، سومین 80 % و.... خواهد بود.

 

تصویرگر: راشین خیریه

► دلار امروز هم گران شد
پاسخ به دو ابهام درباره تسهیلات ساخت مسکن ◄

 
پابلیکا
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 692 مهمان آنلاین داریم