واااای! این اون نیست! نگاهی به کمپین جدید تبلیغاتی “تپ سی” |
|
سه شنبه ، 10 مهر 1397 ، 10:00 |
خیلی از تبلیغاتچی ها دوست دارند این را از زبان مخاطبان شان بشنوند، آن هم چند ثانیه بعد از مشاهده تبلیغ شان؛ اگر این اتفاق افتاد آنها در جلب توجه مخاطب به تبلیغ موفق بوده اند. این موفقیتی است که اخیرا نصیب تیم تبلیغاتی تپسی شده است. وقتی اولین بار سوار بر ماشین در یکی از اتوبان های شهری تهران به بیلبوردی با این نوشته رسیدید، نتوانسته اید به آن نگاه نکنید: سئول تا استانبول ۴ هزار تومان. اما این سئول نه پایتخت کره جنوبی و آن استانبول نه بزرگ ترین شهر ترکیه که هر دو خیابان هایی در تهران هستند: این، اون نیست.
در انتخاب مسیرها نیز به یک نکته کلیدی توجه هوشمندانه شده است: مسیرهایی نه چندان دور از هم تا “تپ سی” بتواند قیمت پایین و رقابتی خدماتش را به رخ بکشد.
► پیروزی حقوقی ایران بر آمریکا در دادگاه لاهه
|