بنر

بنر
برگزاری کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری
يكشنبه ، 13 آبان 1397 ، 16:30

 

سی و پنجمین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با هدف افزایش سطح دانش و توانمندی مدیران ، کارآفرینان و کارشناسان بازاریابی و فروش در تاریخ 24 آبان ماه ، از ساعت 9 الی 17 برگزار میشود.

 

ایده ها و راهکارهایی در این دوره مطرح می گردد که:


•    بتوانید از فردای روز کارگاه در کسب و کار خود استفاده کنید
•    باعث افزایش دانش شما در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان شود
•    میزان درآمدهای شما از هر مشتری افزایش پیدا کند
•    در کسب و کارهای مختلف اجرایی شده و به نتیجه رسیده اند

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟


به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی،انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند.
در وضعیت فعلی کسب و کار ایران شما باید راهکارهایی را بیاموزید که بتوانید مشتریان خود را حفظ وآنها را به کسب و کار خود وفادار نمایید، علاوه بر این باید بتوانید در فضای مجازی هم حضوری پررنگ داشته باشید. و توجه مشتریان را بدست بیاورید!
عدم توجه به از دست دادن مشتری های فعلی در کسب و کارهای ایرانی ، بزرگترین مشکل آنها کاهش درآمد ها و جذب مشتریان جدید است.
در این کارگاه آموزشی فوق العاده  مهندس حمید حاتم طهرانی  به بررسی راهکارهایی می پردازد که به رونق کسب و کار شما کمک کند.

در این دوره به تمام سوالات زیر پاسخ داده می شود:


•آیا در این شرایط امکان رشد وجود دارد و راه نجات چیست؟
•مشخصات مشتریان در عصر حاضر چیست؟
•کسب و کارها احساس می کنند تمام کارهایی که باید را انجام داده اند و هیچ راهی نمانده است، آیا واقعیت دارد؟
•رمز و راز موفقیت هر مدیری چیست؟
•چرا رقیب من مشتریان بیشتری دارد؟
•آیا باید دلتنگ مشتریان شویم؟
•چه اطلاعاتی از مشتری جمع آوری کنیم؟
•یکی از عواملی که رقبایتان هرگز قادر به تقلید آن نیست، چیست؟
•نرخ تبدیل چیست و چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟
•چه رازی برای تاثیرگذاری بیشتر بروی مشتریان وجود دارد؟
•چطور به مشتری نزدیکتر شویم؟
. راههای برخورد با مشتریان عصابی چیست؟

 

سرفصل ها:

1.تشریح و تعریف ماهیت CRM
2.تشریح اهداف CRM
3.مزایای بکارگیری CRM
4.معرفی انواع فن آوری های CRM
5.تعریف مشتری
6.شیوه های شناسایی انواع مشتری
7.چرخه حیات مشتری
8.مدیریت سکوت مشتری
9.شناسایی صدای مشتری
10.مدیریت شکایات مشتری
11. معرفی راههایی برای کسب درآمد از هرمشتری
12.تعاریف رضایت مشتری
13.شناخت پروفایل مشتری
14.معرفی گام های شگفت انگیز در ارتباط با مشتری
15.استانداردهای  بین المللی در پیاده سازی CRM
16.چالش های اجرایی CRM
17.معرفی ابزارهای نرم افزاری CRM
18.باشگاه مشتریان

 

مدرس دوره مدیریت ارتباط با مشتری کیست؟


حمیدحاتم طهرانی


-نویسنده کتاب 8 گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری
-موسس و مدیرسایت حاتم طهرانی
-ارزياب ارشد و سرممیز  سیستم های مديريت ارتباط با مشتری CRM
-دارای بیش از 10 سال سابقه فعالیت آموزشی و پژوهشی در زمینه CRM
-دارای بیش از 10 سال فعالیت به عنوان کارشناس و مشاور CRM
-نگارش بیش از 50 مقاله آموزشی در نشريات داخلی
-اجرای بیش از 5000 نفر ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی
-مدرس دوره های درون سازمانی در بیش از 100شرکت

برای مشاهده اطلاعات بیشتر ثبت نام اینجا کلیک نمایید

اطلاعات کلی دوره:


زمان: 9 صبح تا 5 بعداز ظهر – به همراه ناهار ، پذیرایی و جزوه آموزشی
تاریخ برگزاری: پنج شنبه 24 آبان ماه 1397
محل برگزاری: تهران-نیاوران
مدرس: حمید حاتم طهرانی

 

► قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
جا زدن گوشت پیر به جای گوشت تازه ◄

 
پابلیکا
بنر

قیمت های روز بازار

نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ
خريد بليط چارتر

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 353 مهمان آنلاین داریم