تبلیغات حرفه ای و موثر روی برج ها + عکس

يكشنبه ، 20 دی 1388 ، 14:53

امروزه در دنیای پیچیده و رقابتی بازار ، تبلیغات و نوع آن حرف اول را برای جذب مشتری های جدید و کسب مزیت های رقابتی موثر می زند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، تبلیغات روی ساختمان ها و برج ها یکی از روش های موثر و پذیرفته شده و هم چنین مورد استفاده ی شرکت های معتبر دنیا است.

با هم چند تبلیغ زیبا روی ساختمان ها را می بینیم:

1) شرکت لبنیات آناندو در هند برای ترغیب کودکان به نوشیدن شیر، این تبلیغ جالب را در یکی از خیابانهای شهر بمبئی به نمایش گذاشته است. در این تبلیغ کودکی را می بینید که قسمتی از ساختمان را جابجا کرده است.


2) شرکت بیمه ی آل استیت، برای نشان دادن اهمیت بیمه اتومبیل این خودرو را به شکل معلق در پارکینگ برج مارنیا در شیکاگو به نمایش گذاشته است.


3) ساختمان هاتیونگ در شانگهای یکی دیگر از نمونه های تبلیغات خلاقانه است. البته این تبلیغ به کمک دو برج به نمایش درآمده است، فن قدرتمند "میده آ" توانسته هوا را در ساختمان مقابل به جریان انداخته و شکل آنرا تغییر دهد، تبلیغی پرهزینه و البته جذاب و موثر!


4) تبلیغات شرکت تولیدکننده مواد شوینده آلکو در شیلی متن روی ساختمان نوشته است، مرا بشویید!


5) شرکت نایک هم به کمک دو ساختمان توانسته این تبلیغ را به نمایش بگذارد،


6) شرکت تولید کننده ی  اسپری آکه، ساختمان خوابگاه دختران را در کره جنوبی برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کرده است، این تبلیغ به صورت یک تقویم دیواری است و در هر روز یک محصول جدید معرفی می کند.

 

تهیه و تنظیم : سرویس بین الملل بانکی دات آی آر

► 3 تهديد برای اقتصاد دنيا در سال 2010
موسسه اعتباري توسعه مبتکرخدمات انحصاري در نظام بانکي کشور ◄

مطالب مرتبط
بنر