برنده ی بدشانس قرعه کشی ، ناپدید شد

دوشنبه ، 21 دی 1388 ، 11:22

یک مرد امریکایی که برنده ی یک جایزه ی 31 میلیون دلاری در سال 2006 شده بود ، مفقود شده است!

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، آبراهام شکسپیر 43 ساله که با مادرش زندگی می کرد ، از آوریل سال گذشته گم شده است ، البته مادر وی معتقد است او به همراه پول هایش به جزایر کارائیب رفته در حالی که مقامات پلیس احتمال قتل او را بسیار زیاد می دانند.

گردی جود - افسر پلیس جنایی- در این خصوص گفت :" خب ما باید منتظر خبرهای بسیار بدی از گم شدن آبراهام باشیم ، این پرونده به علت برنده شدن او در یک قرعه کشی ، بسیار سخت و پیچیده شده است همه ی شواهد ما حاکی از قتل اوست."

 

یکی از مظنونین قتل این برنده ی بدشانس زنی 37 ساله به نام دی دی مور است که هم اکنون در خانه ی چند ده میلیونی آبراهام زندگی می کند ! او کمی پس از بنده شدن آبراهام و در سال 2007 با نزدیک شدن به وی گفت قصد دارد کتابی در مورد زندگی اش بنویسد.

این خانم که از دبیرستان هم نتوانسته فارغ التحصیل شود ، در برخی موارد به آبراهام مشاوره ی مالی نیز میداده است و در واقع هیچ کتابی در مورد زندگی آبراهام در میان نبوده است.

 

وی کمی پس از ناپدید شدن آبراهام ، به یک روزنامه ی محلی در فلوریدا گفت :" شکسپیر به خاطر مردم و نزدیکانش نمی خواست زندگی مرفهی داشته باشد!"

کمی پس از این اظهار نظر ، رسانه ها برای مصاحبه با مور ، دست به کار شدند اما او را پیدا نکردند ، اخیرا نیز فیلمی از آبراهام منتظر شده که در آن از مهاجرت کردن و رفتن از محل زندگی اش صحبت می کند ، مقامات پلیس احتمال می دهند ، دی دی مور این فیلم را منتشر کرده باشد.

در این حال ، مادر آبراهام با آرزوی سلامتی وی  گفت:" من از مردم می خواهم سعی کنند و پسرم را پیدا کنند ، امیدوارم او زنده و سلامت باشد ، من به همه ی کسانی که جایزه ای برنده می شوند در خواست می کنم مانند پسر من ساده نباشند و پس از برنده شدن به هر کسی اجازه ی دخالت در زندگی شان را ندهند."

گفتنی است مادر این مرد 43 ساله مبلغ 5 میلیون دلار مژدگانی برای کسی که آبراهام را پیدا کند اختصاص داده است ،  تحقیقات پلیس برای پیدا کردن سرنخ در خصوص وضعیت آبراهام ادامه دارد.

 

 

 

► 10 نفر از جوان ترین میلیونرهای اینترنتی +تصویر
3 تهديد برای اقتصاد دنيا در سال 2010 ◄

مطالب مرتبط
بنر