گزارش تصویری / اجلاس داووس با حضور همه!

پنجشنبه ، 8 بهمن 1388 ، 12:47

نشست مجمع جهاني اقتصاد با حضور رهبران سياسي و اقتصادي جهان ، كارشناسان ، صاحب نظران و انديشمندان از امروز در شهر داووس سوييس آغاز به كار مي كند.

به گزارش بانکی دات آی آر ، در اين نشست 5 روزه بيش از 2500 نفر از سراسر جهان شركت خواهند كرد. از عبدالله پادشاه اردن تا مارگارت آتوود نويسنده مشهور كانادايي در اين نشست شركت خواهند كرد. موضوعات مهم جهاني در اين نشست مطرح خواهد شد كه در صدر آنها مساله بحران اقتصادي و راهكارهاي لازم براي دستيابي به رشد و رونق اقتصادي و بحران و فاجعه انساني در هاييتي قرار خواهد داشت.
بيش از 40 سال از عمر تشكيل و پايه گذاري مجمع جهاني اقتصاد مي گذرد و اين نشست فرصت بسيار مناسبي براي بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مهم جهاني با شركت انديشمندان و مقامهاي سياسي و اقتصادي است.
برگزاري مجمع جهاني اقتصاد در شهر داووس در حالي است كه اقتصاد جهاني به ظاهر از بحران و ركود بي سابقه رهايي يافته ولي آثار منفي اين بحران مثل بيكاري ، افزايش بدهي و كسري بودجه سايه سنگين خود را بر اقتصاد جهاني افكنده است.

در اين اجلاس 5 روزه موضوعات مهم جهاني با عنوان «بهبود اوضاع جهان، بازانديشي، طراحي مجدد و بازسازي» مطرح خواهد شد كه در صدر آنها مسئله بحران اقتصادي و راهكارهاي لازم براي دستيابي به رشد و رونق اقتصادي و بحران و فاجعه انساني در‌ هائيتي قرار دارد.

ديگر محورهاي اصلي اجلاس امسال، بررسي ايجاد چارچوب ارزش‌ها، بهبود رفاه اقتصادي و اجتماعي، چگونگي كاهش ريسك‌هاي جهاني، تضمين ثبات، تقويت امنيت و بررسي چگونگي ايجاد مؤسسات اثربخش است.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : سرویس بین الملل بانکی دات آی آر

► امضای خنده دار مشتری بانک مانع وام گرفتنش شد+تصویر
چگونه از طریق اینترنت بلیط قطار بخریم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر