مسابقات تلویزیونی، رقابت هایی چالش برانگیز
جمعه ، 23 فروردين 1398 ، 19:12
این روزها مسابقه های تلویزیونی و جوایز وسوسه برانگیزشان برای جذب مخاطب تلاش می کنند. مسابقه هایی که هیچ کدام شباهتی با یکدیگر ندارند و از حضور سلبریتی ها بهره می برند.

مسابقه عصرجدید و برنده باش دو نمونه از این برنامه ها هستند که با جوایز 500 میلیون و 200 میلیون تومانی شرکت کنندگان را به چالش دعوت کرده اند.
در برنده باش، شرکت کنندگان در ازای پاسخ به سوالاتی که از سوی محمدرضا گلزار، مجری برنامه، طرح می شود، مبلغی پول دریافت می کند و به مراحل بالاتر می رود تا در نهایت موفق به دریافت جایزه ویژه یعنی 200 میلیون تومان پول نقد شود. این مسابقه با هدف ترویج مطالعه و افزایش ازاطلاعات عمومی طراحی شده  اما تا کنون حواشی زیادی به دنبال داشته است.
مسابقه دیگری که روزهای شنبه و یکشنبه از شبکه سه سیما درحال پخش است، مسابقه عصرجدید به تهیه کنندگی و مجری گری احسان علیخانی است. این برنامه به عنوان بزرگترین شوی استعدادیابی ایرانی نام گرفته و رقابت بین استعدادهای ناشناخته برای رسیدن به جایزه نهایی مسابقه یعنی 500 میلیون تومان است.
تمام این برنامه ها که با اهداف گوناگون ساخته می شوند، به دنبال تبلیغ برای اسپانسرهایی هستند که هزینه برگزاری این مسابقات را برعهده دارند. اما هزینه این تبلیغات چگونه تامین می شوند؟  با توجه به تعرفه سرسام آور تبلیغات در رسانه ملی اپلیکیشن روبیکا، به پرداخت ملت و اپلیکیشن برنده باش چگونه توانسته اند چنین برنامه های تلویزیونی را به خدمت بگیرند تا خدمات خود را معرفی کنند؟

► برنامه دستگاه قضایی برای جلوگیری از فرار مالیاتی پزشکان
راهکارهایی مخصوص افراد درونگرا برای آمادگی مصاحبه شغلی ◄

 
بنر
بنر
بنر
نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 324 مهمان آنلاین داریم