"امسال حواستان را جمع کنید!"

شنبه ، 24 بهمن 1388 ، 14:29

یک دختر نوجوان ایرانیِ شرکت‌کننده در راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال، در اقدامی جالب از "خواص" خواسته بود تا به دوپهلویی و اتخاذ مواضع مبهم پایان دهند.

 

به گزارش شبکه ایران، راهپیمایی میلیونی امروز مردم تهران حاشیه‌هایی دیدنی و به یادماندنی زیادی به همراه داشت. بسیاری از مردم شرکت‌کننده در این تظاهرات، پلاکاردهایی به دست داشتند که خودشان آنها را طراحی کرده بودند و اغلب دارای نکاتی پرمعنا و قابل توجه بود.

در حالی که هنوز معدودی از خواص جامعه، از بی‌بصیرتی و دوپهلویی در اتخاذ مواضع رنج می‌برند، یک نوجوان با بصیرت کشورمان که امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور یافته بود، در پلاکارد طراحی شده توسط خود، به خواص مورد نظر به خاطر عدم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری هشدار داد.

"امسال حواستان را جمع کنید!" عنوان یکی از تبلیغات بانک مسکن است که هر از چند گاهی در تلویزیون برای تشویق مردم به سرمایه‌گذاری پخش می‌شود. اما این شعار، این بار توسط یک نوجوان ایرانی برای تشویق خواص به داشتن بصیرت و پرهیز از دورویی استفاده شده است.

در پلاکارد مورد نظر "خواص! امسال حواستان را جمع کنید!" به چشم می‌خورد و در قسمت پایینی پلاکارد نیز عبارت "بانگ ملت" نوشته شده است که کنایه از تبلیغ "بانک" مذکور دارد و منظور آن، همصدا بودن ملت ایران برای هشدار به خواص و لزوم تبعیت آنها از فرمایشات رهبری است.

 

► يک باشگاه ايراني در فهرست ثروتمندترین ها
افتتاح نخستين پايگاه شبه روزي خودپرداز موسسه اعتباري توسعه ◄

مطالب مرتبط
بنر