بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد
پنجشنبه ، 29 فروردين 1398 ، 17:40

بر اساس ارزیابی‌های میدانی و کارشناسی به‌ عمل‌آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک سامان و بر اساس اعلام استانداری تهران، بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در  ارزیابی­ به‌عمل‌آمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه­های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی انجام‌شده است.

شایان‌ذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرم‌های خود اظهاری، جمع‌بندی نتایج ارزیابی­های میدانی و بازرسی­‌های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.

► جزییات دستورالعمل عملیات بازار باز و برنامه بانک مرکزی
روزنوشت های یک پادشاه معلوم الحال (13) ◄

 
بنر
بنر
بنر
نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
خرید بلیط هواپیما
ایمیل مارکتینگ

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 494 مهمان آنلاین داریم